hyvää huomenta .. teen tälläistä sää tiedustelua , onko teillä katolla lunta , kuin myöskin maassakin...satakoo teilläpäin lunta ?

täällä varsinais-suomes tulee oikein valkoisenaan nyt lumiräntää ...ilma on kuin useimmat pääsiäiset silloin enenvanhaan....täällä päin.. :)
toi gategoria ois mitä vaan ... älkää välittäkö siit :)

Avainsanat: sää lumi ja räntä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 09:26

Ei koko varsinais-suomessa. Meillä päin yrittää vettä tiputella. Muuten sumpurainen ilma ja lämpötila + 2,8 astetta.

Kysyjän kommentti

vaikka linnuntietä ollaan ihan melkein kylkikyljes niin kummasti ne kelit muuttu ...olen tuon enenkin huomanut ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 09:18

Ei ole lunta ei, kylmä on kuitenkin noin + 5 astetta. Yöpakkasia ollut monena yönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:23

ei lunta mutta ihan tavallisia vesilätäköitä,
yöllä tuli ihan reippaasti vettä, mutta lämpötila on pysytellyt plussan puolella,
... siis Hesassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:33

Viime viikonvaihteessa lähti sammaletkin tiilikatolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:46

+4 täällä ainakin melko lähellä "linnuntietä"Paimiosta.Perskutin koleaa on mutta koko yön pysytellyt sentään plussan puolella.Olen ulkoiluttanut ostamiani pelargonioita päivät ja nostanut ne yöksi sisälle.Kyllä se kesä ja helteetkin sieltä vielä tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:52

Lappeenrannassa on tällä hetkellä vielä poutaa,mutta sadetta on luvassa tännekkin,aurinko ei paista ja asteita on + 5.Lunta ei ole enää katoilla,mutta maassa on vielä jonkinverran.Kyllä kesä tulee ihanvarmasti meillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:56

Ei täällä jämsänkoskella lunta sada vaan on kyllä pilvinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:07

Ei lunta maassa eikä puussa. Sää sitävastoin tasaisen harmaa ja sadekaan ei varmasti ole kaukana. Aamupäivän lämpötila +3,6 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:19

Kysyä saa, lunta ei missään, ei katolla eikä maassa. Vettä sataa hiljalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2010 - 10:43

Äsken katselin kevään ensimmäistä västäräkkiä joka hyppeli tuolla hangella. Ei uskoisi että kesä on tulossa. Katot kyllä on lumesta paljaat. Säätiedote lupasi vain neljää astetta koko päivälle, mutta nyt on jo kahdeksan. Hyvä pihatyö keli siis ulkona, pitänee lähteä jatkamaan eilen keskenjäänyttä urakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:13

Aamulla ei vielä satanut lunta mutta nyt tulee. Ei kylläkään jää maahan, onneksi. Ja ollaan sentään huhtikuun lopulla Espoossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:26

Keuruu täällä Jämsänkosken lähistöllä, lumikasoja on syrjemmällä, aika sees ilma ei siis sada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2010 - 14:49

Justiinsa alkoi ripeksimään vettä. Lunta on vain maassa, ja jopa isoja kasoja paikoittain.