Miten sinulla toimii Mozilla? Mulla kaatuilee, kun yritän jotain pelejä Facebookissa pelata. Mistäköhän moinen johtuu?

Mozillan uusin versio käytössä.

Lisätty: 22.04.2010 - 10:08

Pääsen kyllä nettiin, mutta tietyt pelit facebookissa kaatavat selaimen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 09:14

Virustorjunta tunaroi – lukemattomia koneita jumissa eri puolilla maailmaa

Lähteet:
www.tietoviikko.fi/kaikki_uu.../-22042010

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 09:18

en ole mitään erikoisenpaa huomannut , mutta en pelaa naamakirjassa , kyllä tuttavani siellä pelaavat ja on näköjään heillä pelittänyt , kun ilmoittavat milloin mikäkin rakennustarvike puuttuu ...jot heilläkin on pelittänyt niin ollen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:21

melkein pelkästään Mozillaa olen käyttäny jo muutaman vuoden ajan, ei ole aikoihin kaatuillut eikä takkauillut (IE ssä hermostuin juuri noihin juttuihin) ,

tosin en kyllä juurikaan pelaile, mutta muuten melko monipuolista käyttöä päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:54

Hieman olen huomannut eräänlaista hitautta mozillassa. facebookissa ei näytä kaverieni kavereiden kuvia yms. <--- kauhee lause :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:00

Jumppiksen linkistä löytyy apu. Toivottavasti pääset vielä nettiin. Muuten menee hankalammaksi kuten korjausohjeissa sanottiin.

Minä vierastan Tietoturvayhtiö McAfeen torjuntaohjelmistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:31

Voihan olla, että pelit on tehty Javalla ja sun koneella ei ole sitä tai sen uusinta versiota. Tai sitten on, mutta palomuuriasetukset estävät Javan päivittämisen. Tai sitten tietoturvaohjelma blokkaa aktiivista koodia latautumasta nettisivulta. Siis mahdollisuuksia on paljon. Mene ekaksi vaikka tuonne ja tsekkaa onko sulla Java (esim. versio 6 update 20).
java.com/en/download/index.jsp
Jos ei ole, niin lataa (ja salli lataaminen, jos tietoturvaohjelma valittaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:23

Kyllä Mozilla on hyvin toiminut, pannkiasiatkin sujuvat kuin vetta väin.
Pitäs vain käyttöohje kapasiteetia laajentaa, mutta toimeenhan tässä on tultu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:30

andekilla hyvä vihje, varsinkin pelaajille on tarpeen olla viimeisin Java-päivitys koneessa. Muillekin siitä on tai voi olla hyötyä.
Onko asia niin ? että jokainen käytössä oleva selain on päivitettävä erikseen eri / erilaisella päivityksellä - ilmeisesti, muuten jos niitä käyttää niin ne tökkii yhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 12:23

Mozilla on toiminut, ihan takkuilematta. Pelaamiseen en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2010 - 14:53

Minullekin tuli ilmoitus, että pitää ladata uusi Java, koska entinen uhkasi vakavasti koneeni toimintaa. Latasin ja sen jälkeen on toiminut pelit hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 16:56

Hyvin mutta joskus facebook jumittaa joten pitää käytää Internet Explorennia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 00:10

itse käytän mozillaa.ei ongelmia mutta käsititääkseni pelit vaativa muistikapasiteettia melko paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 03:46

Emmä nettiselainta syyttäisi, jos kone on hidas ja kaatuu. Ei ole vastaavaa ongelmaa mulla ja sama selain ja versio.