-ampuu hormonipiikkejä päästäkseen parittelemaan?

Borneon sademetsästä löytyi,
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...72?ref=rss
Napsun uutiset!

Avainsanat: ihmettä minusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 11:27

Ihmisille riittää kyllä silmänisku hurmaamiseen, ja jotkut eivät sitten hurmaa millään, ei vaikka kirveellä iskisi !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 07:37

Kautta aikojen on ammuttu turvottavia hormoonipiikkejä. Kukin eliö tai olio omalla tavallaan. Tuo sammakon käyttämä tapa on uusi muiden joukossa. Vietti on voimakas ja sen eteen näköjään tehdään mitä tahansa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 08:30

"Uusi tuttavuus tutkijoille oli niin ikään etana, joka ampuu lisääntymishaluja kasvattavaa hormonia lajikumppaneihinsa."

universaalit konstit sanoisin, vähän samaan tyyliinhän sitä muutkin yrittää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 08:55

etanasta kans luin... ja maria maria eilen tv 4 ... oli johanna tukiainen eli tuksu ... mietin mitä hän kaikkea onkaan antanut pistellä itseensä ...oli kyllä aika hmm.. näköinen :) tuon eilisen voi katsoa ruutu videolta . jos kiinostaa katsoa ... mut itse kun en kysyistä henkilöä ole aikoihin nähnyt niin oli kyllä aika pakkaus eikä ihan edukseeen...minusta siis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:57

Onkos tämä se sammakko millä ei ole keuhkoja?Juu tuksu on kamalan näköinen naisihminen,pelkkää tissiä kokonainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 14:29

ciby tuossa haasteli eilisestä Mariasta ja siinä esintyneestä tukiaisesta...Huh huh..."viehättävyyden"eteen ottanut vähän liikaa piikkejä ja lopputulos:KARMEA!En jaksa että monikaan suht normaali mies on moisen otuksen perään....Nyt vielä nuori mutta minkänäköinen on vanhana ja ne psyykkiset sivuvaikutukset kipuineen...?Voihan elämä!