Patti alaselässä??

Minulle on ilmestynyt kova, pyöreän tuntuinen patti alaselkään.
Se on häntäluun tienoilla, peppuvaon alussa.
Se ei ole heti ihon alla vaan syvemmällä.

Aiheuttaa kipua alaselkään.

Kenelläkään tietoa mistä voisi johtua? Pelottaa.

Avainsanat: alaselkä selkä patti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 01:39

Alaselkähän se oireilee helposti. Siellä voi olla kuona-ainekeräytymä, joka tuntuu kovalta käteen tai sitten jokin ihonalainen rasvapattikin.

Mutta pelolle paras ratkaisu on meno lääkärinvastaanotolle. Oikeastaan se on ainoa keino saada selville mikä on vaivasi. Meillä kenelläkään ei ole röntgenkatsetta eikä ammatillista tietoakaan tarpeeksi...joten hopi, hopi ajanvaraukseen,

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 02:23

Mäkin suosittelen menemään lääkäriin hetimiten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 06:51

Mene käymään ja näyttämään lääkärille.Paras vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 06:59

Mene käymään lääkärissä mahdollisimman pian.Saat syyn selville mikä sinua vaivaa ja oikean lääkityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 07:34

Ikääsi kun en tiedä mutta se voisi olla sellainen "surkastunut kaksonenkin"Siis sikiöaikana kehittynyt alkio joka on alkanut kasvaa.Tämä on nyt ihan maallikon arvausta pitää muistaa!Muutamalla tutullani on kuitenkin ollut sellainen ja leikattu pois.Vaarattomia ne kai on mutta kasvaessaan kivuliaita.Jollakin napsulaisella voi olla kokemuksia?Kyllä kuitenkin lääkärille kannattaa näyttää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 07:38

Ei muuta kuin Kiminkisen puheille. Siinä asiantunteva lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 08:23

Oikea toimenpide on tarkistuttaa asia lääkärillä mahdollisimman pian. Monet patit ovat täysin vaarattomia ja saattavat hävitä itsestään mutta varmuus on parasta tässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 08:37

Patti voi meidän arvauskeskuksen mikaan olla mikä vain. Se voi olla rasvapattikin, joka on vaaraton,
mutta isommaksi kasvaessaan voi leikata. Minä kysyin tohtori Kiminkiseltä netti kysymyksen ja sain asiallisen vastauksen. Minun tapauksessani ei tarvinnut näkö-eikä kosketusyhteyttä.
Sinuna näyttäisin sitä lääkärille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2010 - 08:58

Erittäin vaikeaa on edes arvailla. Mene ihmeessä näyttämään sitä lääkäriin, niin pääset pelostasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:42

Aamulla Pekan bussi “kyttyrät korjaa”
ja sitten laitetaankin nokka kohti Norjaa.

Lähteet:
rautaruukinelakelaiset.fi/?p=612

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:00

Mene ihmeessä Lääkäriin älä jää yksin ajattelemaan ,että mikä se voisi olla.Joskus se voi vaan pahentua ja voi olla vielä helppo parantaa,kun ajoissa menet Lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 10:05

Lääkärisi selvittää sinulle patin sisällön,itsekseen sitä on turha pähkäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 11:24

Ilman muuta kannattaa aika varata pikaisesti lääkärille, ei kannata yksin hautoa huolia, se vain vaivaa mieltäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 16:57

LÄÄKÄRILLE MARS! MULLA RI OO AINAKAAN SELLASTA ;((