Kuka kirjoitti klassikko teokset Pertsa ja Kilu?

Avainsanat: pertsa ja kilu kirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 00:47

Väinö Riikkilän tuotantoa oli tuo mainio Pertsa ja Kilu -sarja joka tulikin silloin ilmestymisaikanaan 1950-luvulla luettua aika tarkkaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 07:02

Muistaakseni Väinö Riikkilä tuon kirjoitti. Mainio sarja joka myös tuli televiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 07:48

Pikkupoikana tuli luettua Väinö Riikkilän tuotantoa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 07:52

Satamakaupungin pojista kertovat kirjat kuuluivat lapsuuden ajan luetuimpiin kirjoihin.
Ohessa vielä tietoa kirjailijasta.

fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A...kkil%C3%A4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 07:58

Väinö Riikkilä. Pertsa ja Kilu kirjat olivat niitä aarteita Puupää-sarjakuvakirjojen ohella, joita mummulan vintillä luettiin. Olivat jääneet sinne säilöön isältäni ja hänen sisaruksiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2010 - 08:26

Ja monta kirjoittikin:
fi.wikipedia.org/wiki/Pertsa_ja_Kilu

Lähteet:
wiki