Kuinka pitkän ajan käytät päivittäiseen lenkkeilyyn?

Minä itse käytän tunnin ja kävelen hitaasti.

Avainsanat: lenkkeilyaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 19:07

Aika paljon käytän kuntoiluun ja lekkeilyyin päivittäin...Nyt iski salama joka vei jalat altani...en tiedä miten pahasti minut tuhosi....??

Kysyjän kommentti

Oliko Kotkan suunnassa ukkosenilma vai mikä salama sinuun osui,toivottavasti et saanut pahoja palovammoja,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 18:14

n. 1½ h per lenkki, mutten käy joka päivä, joten keskiarvo ois varmaankin n. 45-60 min/päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 18:58

aamutuimaan noin tunnin lenkki,
jos muuten ohjelmaan sopii niin myöhemmin toinen samanmoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 19:17

Pyritään käymään niin useasti kuin mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 19:41

Kuntoni ja voimieni mukaan noin tunnin. Joskus voi kyllä olla pisempäänkin. Joka päivä pyrin kävelemään, se ei mitään hikipingoa ole, mutta saa vähän mielenterveyttäkin ulokona olosta.
Niinkauan sitä on liikuttava, kun jalka vielä kapsaa. Ei lääkärin tarvi liikuntareseptiä kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 20:20

Ei ees kehtaa kertoo, mutta kerron kuitenkin; aamulla parkkipaikalle ja ja töistä tullessa parkkikselta kotiin....uskomatonta kun sen nyt näin näkee mustaa valkosella... ja sitten tulee se iso MUTTA; kauhea talvi, jalkapohjissa oleva pustuloosi/psori, joka osaltaan estänyt pidemmät kävelyt (jalkapohjista ylöspäin kyllä kroppa kunnossa), mutta nyt kun kevät/kesä koittaa aloitan jälleen (kuten muutamia vuosia sitten tapasin tehdä joka päivä) noin noin 3km kävelylenkit lähimaastossa aina heti töitten jälkeen, ai promis tuu juu:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 20:32

Minulla menee noin tunti kun teen pitkän lenkin,pienempi lenkki on noin puoli tuntia pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 20:53

En niinkään lenkkeile mutta muuta hyötyliikuntaa harrastan läpi vuoden. Tänään oikein roppakaupalla heiluin haravan ja lapion kanssa pihalla. Vastaa varmaan 20 km:n lenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 21:50

Noiden vastausten seassa en voi liikuntatuntejani mainita. Pienemmät ovat. Kunhan mökille päästään huomenna niin ollaan samoissa lukemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 22:24

Noin 2h joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 22:32

Vauhdikasta kävelyä puolesta tunnista puoleentoista tuntiin. Riippuu vähän ilmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 02:27

3 tuntia välillä reippaampaa ja välillä vähemmän reipasta kävelyä. Hyöty(pakko?)liikuntaa koirien kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 16:52

Koiran kanssa kiertelen ja kaartelen =) sinne tänne käytän koira puistossakin eli jtn:2 t ja 30 m

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:26

Normaalioloissa noin puolitoistatuntia saattaa olla ajallisesti lenkin pituus.Matkan pituus on sitten aivan toinen juttu.
Tällä hetkellä lenkkeilen ainoastaan hiippailemalla täällä sisällä ja teen toipumista sairaalareissun jälkeen.