oletko käynyt tupperware (astioita jne) tai partylite (kynttilä jne) kutsuilla?

oletko itse pitänyt kutsuja? monta kertaa olet ollut kutsuilla/ pitänyt kutsuja.
mitä mieltä olet tuotteista ja hinnoista.

itse olen ollut kerran molemmissa. kalliita ovat ei voi muuta sanoa.
tupperikutsuihin meni kyl vaan n.50 egee, kun en ostanut kuin muutaman astian.
party juttuun meni n. 160 egee, ostin muutaman tuikun ja pari kynttilän alustaa, niin ja ison kynttilän halkaisijamitta n. 25cm.

Lisätty: 26.08.2008 - 18:27

valperi puhut kyllä asiaa, enkä ole äkäinen yhtään vastauksestasi ja sen sisällöstä.
olen vähän samaa mieltäkin kanssasi, mutta kai ne on nää naisgeenit kun pistää
menemään kaiken maailman kutsuille, vaik pitäiski niit vähän huuhaana. : )

Avainsanat: tupperware partylite. kynttilä astiat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 11:34

Siitä on varmaan aikaa yli kymmenen vuotta kun Tupperware-kutsuilla kävin. Party Lite-kynttilä kutsuilla olen pari kertaa ollut. Kauniita kynttilöitä, mutta niin kalliita. Viimeksi en meinannut tilaamiani tuikkuja saada, kesti vuoden ennen kuin minulle tulivat. Nykyään välttelen koko kutsuja. En myöskään halua järjestää kotonani mitään kutsuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 14:48

No en ole, eikös ne enimmäkseen ole niitä 'tyttöjen juttuja'.

Muutenkin minulla on vähän nurja kanta noita verkostomarkkinointeja kohtaan. Niissä kun markkinointikeinona käytetään sellaista hyvä ystävä henkeä (todellista tai kuviteltua) ja käännetään ainakin osa huomiosta pois itse tuotteesta ja sen hinnasta. Toinen moraalisesti arveluttava piirre on väittämä ettei näitä saa mistään muualta. Ehkä ainakin jossain tapauksissa niin onkin, mutta olisiko aiheellista katsoa saako sieltä marketista vastaavaa tavaraa ja mihin hintaan?

Me ukot joudutaan joskus keksimään uskomattomia selityksiä mennessämme kavereiden kanssa kaljalle, mutta kyllä te varmaan voisitte kokoontua kahveille tai vinkuille tai muuten vaan juoruamaan ilman mitään Tupperware selityksiäkin.

Näillä mielipiteillä sain varmaan koko joukon äkäisiä ystäviä, kestän sen kuin mies (enkä itke julkisilla paikoilla). Samoja mielipiteitä olen esittänyt oikeassa elämässäkin, huonolla menestyksellä, enkä siitä huolimatta oppinut mitään. No ehkä miehen ei pitäisi edes yrittää ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 17:23

Äitini on käynyt joillain kutsuilla, ja onhan niitä pari täällä kotonakin ollut. Olen vielä lapsi joten voisin sanoa ettei sellaiset kutsut kiinnosta pätkääkään, mutta Tupperwaren astiat ovat kyllä todella hyviä. niitä on niistä juhlista tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 19:12

Joskus käyny aikoja sitten (tuntu vaan sellaselta pakkopullalta) , kalliita on mut onhan niillä se ikuisuustakuu, et jos jokus osa hajoo tai koko tavara, niin saa aina uuden.
Kerran kait kynttiläjutskil, ei sytyttänyt, heh....

Lisätty: 26.08.2008 - 21:10

Saa siis ilmaseksi sen uuden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 21:01

en käy eikä käy vaimokaan,olemme kyllä käyneet kylässä niiden ihmisten luona jotka kuuluu tähän uskontoon heillä on ylä hyllyt täynnä niitä astioita eikä niitä käytetä koskaan etteivät ne kulu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 23:30

Eipä ole vielä tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 09:39

Tupperwaret ym. ovat vain yksi mainontamuoto, jolla yritetään saada kaupaksi kalliita tuotteita ylihintaan. Ei kuulu meikämannen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:30

Olen Tupperware,mutten kynttilä-kutsuilla.Niistä varmaan pitäisin.Mulla pala jatkuvasti kynttilät.