jos juon 7,5 litraa coca colaa klo 13- 21 välillä pääsenkö sokerihumalaan vai kofeiinikänniin vai kenties molempia ??

Lisätty: 21.04.2010 - 12:36

coca colaa siksi koska se on hyvää ja tarviin pantti rahat että saan tupakkia

Lisätty: 21.04.2010 - 13:29

muuten toki ostaisin olutta colan sijaan ja suoraa tupakkaakin mutta on vaan diakonityöntekijän lappu millä ei saa tupakki ja alkoholituotteita ostaa joten ostin 8 x 1,5 litraa colaaa. kotona on muutama pullo ja nyt täytyy tyhjentää ennen ysiä ainaki 4-5 pulloa. arghhhh miten tää meni näin vaikeeks =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 16:46

käy myymässä se lappu niin saat euroja,ja käy sitten ostamassa lakritsipiippu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 12:30

Suatathan tuota piästä tai suatat olla piäsemättä..

Varmaanki saat kummanki ja voip olla ettet kyllä nuku muutamaan tuntiin.. Mie suosittelisin juomaan vettä tai vissyä; tuo määrä kokista ei oo kovin terveellistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 12:35

Vaihdoin piimän vissyyn mutta lääkäri kielsi vissyn vaikka luulin sen olevan melko ok suoloineen...Sanoi jotta kokis ja vissy on yhtä pahoja vatsalle ja hampaille.Hiilipappo sen kuulemma tekee.No,juon nyt kraanavettä ainakin vappuun asti ja kokemuksesta tiedän veden maistuvan vapun jälkeen tosi hyvältä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 12:39

Pissalla ainakin juokset, ja vatsasi turpoaa ilmavaivojen vuosi, voisi jonkinlaista sokeripöhnään tuloa myös tulla, mutta kova sokerihumalan krapupala myös tulee.Lantraa se cola ainakin kirkkaalla esim . vedellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:20

asiasta en tiedä mitää, ei ole tommosia kokemuksia, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että perinteinen mäyräkoirakin olisi terveellisempi, siitä todennäköisesti sekoat kanssa (ja hyvässä lykyssä unohdat sen röökiaskin haun)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:22

Molempia. Lisäksi voit haastaa Cola-Ollin kaksintaisteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 14:37

oisit ostanu hiivaa, sokeria ja rusinapaketin ja laittanut ne käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 15:27

Vaihda se cocis ohrapirtelöön, saathan pantteja siitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:53

Jos ei ollut nuppi turvoksissa, niin muu olemus varmaan oli. Hiilihappopitoista kuplivaa juomaa 7,5 litraa. Tuntuu uskomattomalta. Voi, voi sitä makeuden määrää. Voi olla jopa sokerihumala ja kofeiinikänni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 17:47

Kova on homma kun humala tai pökkerö pitäs saada konstilla kun konstilla. No jäljestä päin tiedät kumpiko siitä tuli, jos tuli kumpikaan. Tai pystyt erottamaan mitä se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 20:34

Veikkaisin,että saat kummatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 20:46

Tiedä siitä tuletko humalaan enkä humalan laadusta, mutta hampaat saat ainakin tuhottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 21:14

Toivottavasti ei ainakaan tuo ylenmääräinen kofeiinin määrä saa sydäntäsi tykyttämään liian kovalla volyymilla (rytmihäiriöt), kannattanee syödä myös suolasta sitten tuon sokerimäärän (olikohan 150g 1-1,5 litrassa kokista), jottei jalat mee hyytelöks... toivon myös, et oot vielä tolkuissas lukiakseks nää vastaukset;)