Suomen kuninkaan poika löytyi?

Sveitsin poliisi pidätti tiistaina junassa matkaliputta matkustaneen miehen,
joka väitti olevansa Suomen kuninkaan poika King Rot Son.

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2104514

Avainsanat: suomen kuningas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 15:24

No johan oli uutinen, täytynee ruveta matkustamaan pummilla ja puhumaan palturia, jos vaikka pääsis lööppeihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 12:32

Missähän aineissa lienee ollut.. On kovin tumman puoleinen ollakseen alkuperäiskansaa tiältä päin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 14:00

tämä puutehan meillä on ollutkin,
medialla ei ole mitään kerrottavaa Suomen kuninkaallisten vastoinkäymisistä tai törttöilyistä,
ollaan jouduttu tyytymään juttuihin ihan tavallisista poliitikkoista ja kummajaisjulkkiksista,

eihän tuo pommilla matkustaminen niin kaksinen juttu ole, mutta onhan sentään jotain kuninkaallisen tempuksi (vaikka vaan itsensä sellaiseksi julistaneen)

muistattekos muuten kuka julisti olevansa : The Last King of Scotland ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 14:19

Ei ole näköjään mitään väliä mitä puhuu kohan puu.On niin Suomalaisen näköinenkin.Kyllä niitä julistuksia on tullut ja varmaan tulee lisääkin.Mitä se mieli ja pää sanoo ja keksii.Eihän sen tartte olla enään tottakaan.Siitä ilosta, joskus hyödystäkin.Aika huolettomia veikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 15:15

Kuningattaria meillä onkin , kuningas poikineen puuttuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 17:02

Siitä on laulukin:

Asui kerran Afrikassa Chickadua joella.
Pikkupoika Huua Kotti musta, kuin pesty noella.
Ei ollut puettu paljain Kallen tavoin,
kulki melkein paljan navoin.
Siten kulki Huua Kotti,
hän oli oikea Hottentotti.
Naapurina kuningas asui Bambumajassansa,
sekä kuninkaan rouva ja tytär ynnä koko kansa.
Kuninkaan varpaassa oli känsä,
sekä rengas nenässänsä.
Hän oli paksu kuin kaskelotti,
mutta oli hauska Hottentotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 17:51

Tehokas uutinen kun sai papankin runoilemaan.meiltä Suomesta riittää poikia joka lähtöön.
Pääsi ainakin lehtiuutisten sivulle sillä konstilla.