Miten kaapelitaloon saa plustv:n?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 12:49

Ainoastaan jos voit/saat asentaa oman kunnon tv-antennin ulos.
Koska se on "Suomalainen maksu-tv antennikoteihin"
www.plustv.fi/site/etusivu.j...&sl2=1

Kaapelioperaattoreilla on omat maksu-tv pakettinsa.
kuten www.welho.fi/

Lisätty: 21.04.2010 - 23:12

Kun et kertonut minkä kaapelin asiakas olet, niin puhun vain Welhosta.
Harva Welhon asiakas tietää, että myös T-mallisella Antenniverkon digiboksilla voi Welhon kaapeliverkossa katso "peruskanavia". Mutta en usko, että plus-tv:n kanavat tulevat sieltä läpi. Kannatta silti kysyä operaattoriltasi.

Kopioitu teksti: T-digiboksit Welhon verkossa
Welho jakaa lisäpalveluna tietyt peruskanavat verkossaan C-signaalin rinnalla myös T-muodossa, joten myös antenniverkon T-digiboksia voi käyttää näiden kanavien katseluun Welhon verkossa.
T-boksilla voi seurata niitä antenniverkossa jaettavia maksuttomia kanavia (tv, radio), jotka jaetaan maksutta myös Welhon verkossa. Welho ei voi taata täydellistä lähetystasoa T-signaalin jakelussa. Varmin ja paraslaatuisin kuva saadaan kaapeliverkkoon tarkoitetulla digiboksilla. T-boksilla ei voi seurata esim. maksu-tv-kanavia tai ulkomaisia maksuttomia satelliittikanavia. Palvelu on tarjolla toistaiseksi.
T-boksilla seurattavissa olevat kanavat: ...

www.welho.fi/Yksityisille/Tv...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 17:55

Asia ei selviä muuta kuin kaapeli-TV operaattorilta kysymällä. Joihinkin sopii ja joihinkin ei. Riippuu toteuttamistavasta.