Onko Duutsonien temppuilu teidän mieleen?Tyttöni on 12 vuotias ja pitää Duutsoneista.

Avainsanat: duutsonit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 10:09

Ilmeisesti tarkoitat Duudsonin veljeksiä?Kerran katselin jotain heidän ohjelmaansa vähän aikaa.Tosi päätöntä,älyvapaata menoa.Ei todellakaan ole minun mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 10:05

Mitä ne duutsonit on, en tunne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:14

Aivan kauhea ohjelma, myönnän katsoneeni otteen kun jätkä trampoliinisa hyppii ja nastojen päälle puoli persettä paljaana selällään hyppii. aivan sairasta touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:37

Ohjelma ei todellakaan kuulu suosikkeihin. Ei voi suositella kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:41

En välitä sen kaltaisesta viihteestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 11:10

näytteet riittivät

aika vaarallista esimerkkiä näyttävät

ei kuulu omaan katseluohjelmistoon ja jos olisi vahdittavia kasvavia, pitäisin vähintäänkin valistussaarnoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 11:19

En ole ikinä sietänyt heidä kakaramaista käytöstään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 12:59

Mie oon samaa mieltä; en kerta kaikkiaan käsitä, miten aikuiset (nehän on jotain 25) miehet viittii pelleillä ja satuttaa toisiaan ihan kunnolla. Miusta siinä ei ole mitään hauskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:17

En välitä katsoa vaikka nuorin tytär dikkaa heitä.On kaikki silläkin hölmöilyllä katsojansa ja suht hyviä palkkioita varmaan saavat.iten lie sitten vanhempana paikkojansa kolottelee...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 15:13

Ei ole perehtynyt näihin veljeksiin. Mutta olen kuullut että ovat nuorten suosiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 16:33

En pidä, enkä käsitä että nuorisokaan pitää moisesta älyttömyydestä. Olisi valistus paikallaan jos nuoriso tuollaista katsoo ja ihannoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:43

Lähentelee typeryyden huippua ja jotkut sitä vielä katselevat. Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Tosi harhaanjohtavaa. Kerran katselin netistä, kun poika kehoitti. Kaksi kertaa tuli katsottua, nimittäin ensimmäinen ja viimeinen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:48

En välitä duudsoneista ollenkaan,enkä ole deurannut heidän touhailujaan ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 18:15

Aivan huikean huimaa temppuilua, tykkään seurata, osa tempuista on henkeäsalpaavia suorastaan, ja aika fakiireja nuo kaverit ovat, joskus pistää pelottamaan poikien hengen ja terveyden puolesta, mutta he ovat niin omistautuneita tuolle jutulleen, että nostan hattua heille! Tsemppiä, duudsonit!