Ketä vihaat ja ketä rakastat?

Avainsanat: viha ja rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 10:09

Minä vihaan yli kaiken terveyskeskus lääkäriäni, sanoi minun selkävammastani kun särkyä valitin, kaikki ämmät kun vaihdevuosiin tulevat niin selkäänsä valittavat. Menin yksityisesti tutkimuksiin ja sairauspäivät kärsittyäni pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle heti. Veljeni kävi samalla tk, lääkärillä, sai Astmalääkkeitä , köhimiseen, siskolla ASTMA on niin tietysti sen veljellä myös. Veljeni niitä kiekkoja käytti ja 3kuukauden päästä kuoli, samana aamuna vielä kävi terv. kesk , ja kotiin lähetettiin , kuoli 16.30 kotiinsa keuhkosyöpään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 10:00

Korppikotkia viraan ja karhuja rakastan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:46

En oikein osaa vihata,vaan sellaiset lakkaavat minulle olemasta.Lastani rakastan ja mieheeni olen kiintynyt.Itseäni tietysti rakastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 11:18

Sitä en uskalla julkisesti kertoa. Mutta vihattavia on vähän ja rakastettavia paljon. En yksilöi ketään pahimmaksi tai parhaammaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 11:20

ehdottomuuksiin en juurikaan usko ja rajanveto tunneasioissa on mahdoton juttu

jonkinverran rakastan/vihaan kaikkia tuntemiani ja erityisesti kaikkia niitä joita en tunne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:13

Viha on miun mielestä niin ääripään tunne, etten oikeestaan vihaa ketään tai mitään. Rakkaus kuuluu niihin ääripään tunteisiin myös. Olen sen verran jälkimmäisen kanssa siipeeni saanut, etten voi sanoa rakastavanikaan ketään, jotkut ihmiset ovat tärkeitä ja merkityksellisiä minulle, kuten äitini. Ehkäpä se viileä "koti-ilmasto" on vaikuttanut tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:22

Vihata en viitsi ketään ihmistä.Se olisi kuluttavaa ja turhaa.Asioita ja vääryyttä sen sijaan voin vihata mutta parempi miettiä positiivisia juttuja.Rakastan joitain ihmisiä ja luontoa,eläimiä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 14:59

Ei lannistu luonto naisen,ei miehen.Tuhat kertaa kun lyödään elämän tiehen johan oppia alan kovan läksyn sen.Olen Jumalan armon kerjäläinen.
En vihaa ketään ,mutta rakastan useampaa.Viha nakertaa itseä sisältäpäin ja rakkaus tuo iloa sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 15:06

En varsinaisesti vihaa ketään. Lapsia rakastan, ja perhettäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:35

Minulla ei ole vihamielisiä ajatuksia. Kielteisiä voi jonkun verran ollakin, mutta se onkin aivan eri asia. Rakkaita ovat perhe, lapset ja lstenlapset. Rakkaat on osa ns. "elämän suolaa".

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:59

En vihaa ketään ihmistä ja rakastan lapsia ja läheisempiä sukulaisiani.