Haluaisin tietää omat kummini.Mut on kastettu vuonna 1963 Vihdissä.Mistä saisin heidän tietonsa?Auttakaa mua vähän.

Kauko Mäki oli mulla kastepappina.Nyt hän on eläkkeellä.Asustelee Espoossa jossakin.Olut joskus Vihdin kirkkoherra.

Avainsanat: holappa pauli holappa heikki kauppinen viljo sekä hänen vaimosa hilja kauppinen kummejani

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 21:04

Luulisin sen tiedon löytyvän sieltä seurakunnasta, kysy sieltä:
- nykyään ehkä myös lähimmästä kirkkoherranvirastosta.
Vihdin seurakunta Seimelänkuja 5, 03400 VIHTI 09-3478500
www.vihdinseurakunta.fi/fi/e...vu/?id=256
Kaste: evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/8...mp;lang=FI
evl.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 20:57

krikkoherran virastosta neuvovat, kirkon kirjoista tuo kummiasia selviää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 21:01

Soita oman paikkakunnan kirkkoherran virastoon, sieltä siskoni kysyi omia kummeja ja selvisi.Jota epäili kummikseen kielsi.Hänen oli otettava mustaa valkoiselle.Sen jälkeen oli toinen ääni kellossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 21:23

Ota yhteyttä sen seurakunnan virastoon, johon sinut on kasteen yhteydessä liitetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 22:14

Kirkkoherran virastosta saat tietää. Jos et ihan puhelimitse, niin käy siellä.
Näkyihän sinulla nimet olevan tiedossa, mitä muuta haluat heistä tietää. Väestörekisteri auttaa muissa tiedoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 23:47

Maistraatista antavat neuvoja, selvitin vasta yhden tärkeän asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:24

Kirkkoherranvirastosta saat tiedot. Paras mennä käymään, henkilöllisyystodistus mukaan. Sinullahan on sentään nimet tiedossa, mitä muuta haluat heistä tietää? Aika kummaa , etkö ole kummejasi koskaan tavannut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 09:45

Minunkin tietoni on tämä Kirkkoherrranvirasto jonka puoleen kannattaisi sinun käätyä.Siellä on varmaan nimesi ja kummiesi nimet.