Eikö ole hyväkin puoli tulivuoren purkauksessa?

Euroopan ilmatila puhdistunut kun koneet pysytelleet maassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 19:57

Varsinainen ekoteko. Polttoainesäästöt ja pienempi saastutus. Nokihan kuuluu tähän maailmaan luonnollisesti. Taisivat islantilaiset itse aiheuttaa saadakseen huomion pois talousasioistaan. Lisää vaan huutaa maailman lapset.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 19:47

kaikella on puolensa,

oliskos tää nyt sitten se pahan takapuoli ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 20:04

Kaverini ennen joskus herkkinä hetkinään loihe lausumahan; "Ei oteta turhia huolia on meissä hyviäkin puolia vaikkei hupsumpi sitä heti huomaakkaan"!
"Tämä taisi olla se markkinavoimien riemuvoitto"

Lisätty: 20.04.2010 - 21:42

Erään köyhäinkaupungin yrittäjäjärjestön puheenjohtaja paukutteli henkseleitään ja kehui markkinavoimia noilla sanoilla. En silloin tohtinut saattaa häntä ajantasalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 20:24

Meidän kohdalla tuolla korkeuksissa on ollut aika hiljaista.Tosi kivaa.On hyvät etä huonot puolensa.Kun toisaalle kumartaa niin toisaalle pyllistää.Vai kuin se menikään.Mitä jos tulivuoret purkautuisi yhtäaikaa, useimmassa maassa.On tullut mieleen että mitäs sitten.Vuorotellen kun koneet seisoo niin tuhkaa puskee luonto ,sit taasen lentokoneet, kaikkea mitä en tiedäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 21:43

Hyvä puolihan se on ollut lentokenttien läheisyydessä asuneille, aina marisevat lentokoneen aihauttamasta melusta. Asuin Helsingissä miltei Malmin lentokentän vieressä, no se on pikkukoneiden kenttä, mutta ei sellaista viikkoa, etteikö joku lehti oisi siitä toitottanut. Nyt on korvat levänneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 21:47

Onhan siinä hyvätkin puolensa, voin kertoo muille, etten voikaan lähtee sinne ja sinne matkalle, johon olin suunnitellu meneväni just ny, ku ei vaan pääse lähteen, harmin paikka (tää se vasta on tosi köyhän virtuaalimatka):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 21:51

Moni kiireinen tutustui ensimmäistä kertaa junaan, sekä muihin vaihtoehtoisiin matkustustapoihin. Oli terveellinen ja hyödyllinen opetus kaikille systeemien haavoittuvuudesta. Ikävä vain, että köyhässä Afrikassa ruusut menee tämän takia kompostiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 23:38

Siinä mielessä hyvä, että ilmatila hieman tuulettuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:31

Totesin juuri aamulla kotona että ns. kaiken vastustajat ovat nyt kait onnensa kukkuloilla kun ei lentokoneet lennä, teollisuudessa saattaa tulla tehtaiden sulkemisia jne, kun ei saada varaosia jos tarve olisi. parasta niiden on nauttia ja hekumoida nyt kun vielä jonkin aikaa voivat! Tuhka aiheuttaa harmia etenkin Islannissa, säälittää vaikkapa eläimet kun katsoo kuvia.
Tuo on varsinainen uutinen että joku henkilö tai henkilöt saavat aikaan tulivuorenpurkauksen!!!