matkustan tokioon kesä-heinäkuun vaihteessa, millainen ilma? Paljonko arvelisitte että rahaa tarvitsee per päivä/2 hlö?

Avainsanat: tokio matka kesäkuu heinäkuu raha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 18:14

kesä on melkein kuumimmillaan, päivällä maksimipötilat + 25..30 C, sadekuurojen riski melko suuri

tarkemmin ilmasto-oloista Tokiossa

rahantarve on aika henkilökohtainen juttu, mitä mieltymyksiä ja mitä haluaa tehdä, omat kokemukset ruokailun ja muiden päivittäisten 'juoksevien menojen' osalta olivat sellaiset, että samalla mikä Suomessa menisi pärjää aivan hyvin (euron hyvä kurssi jeniin nähden auttaa asiassa)

fi.allmetsat.com/ilmasto/aas...code=47662

Lähteet:
kokemuksia asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 18:15

Ohessa lisätietoa Tokion säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/871

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 19:37

Yleensä mennään vauhdilla katsomaan millaisia kokkareita kohtalo on tiellemme asettanut.
(Ei tuo suukkulan porukkakaan tiennyt minne ja mihin keliin laskeudutaan kun viimeistä kertaa lähtivät palloa kiertämään tänään.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:25

Yläkerran isäntä vastaa säästä ja rahapussin sisällys, ostovietistäsi ja siitä missä käyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:10

Säästä voi googlata tietoja ja mitä rahoihin tulee, se sinun on päätettävä itse. Tavat ja tottumukset kun ovat eri ihmisillä niin kovin erilaiset. Säätieteilijät laativat ennusteita ihan joka maailman kolkasta.