Tänään on jalkapallon mestarien liigan pelipäivä. Inter Milan - Barcelona. Aiotko katsoa?

Pelipaita päälle. Naposteltavaa viereen ja tuijottamaan.

Avainsanat: jalkapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 16:05

Ehdottomasti aion katsoa. Saa nähdä, miten Barcan pelaajat pärjäävät, kun joutuivat jo sunnuntaina lähtemään bussikuljetuksella kohti Italiaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 15:49

En valitettavasti aio katsoa, sillä olen jääkiekkofani eikä jalkapallo oikein nappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 15:58

En katso,en ole jalkapallofani ollenkaan.Jalkapalloa kun tulee niin laitan telkkarin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 16:02

Katsoisin muuten (ja pelaisin siitä tulosvetoakin), mutta tulee sen verran myöhään, et oon jo menossa/mennyt nukkumaan, kun aikainen herääminen aamusella töihin viiden maissa, nyyh....:(

Pelastus löyty, tulee miesten käsipalloo, ensimmäinen SM-loppuottelu telkusta aikasemmin (FST:ltä), laitan siihen muutaman euron tulosvetoo, niin jännempi seurata matsia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 17:09

poikkeuksellisesti saatan pitkästä aikaa jopa katsoa , mutta jos niin se kyllä tapahtuu ilman paitaa ja naposteltavaa, saas nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 18:04

Saavat potkia ilman osallistumistani geimsseihin. Se mänttikuulapeli on maailman turhimpia pelejä.
Oma mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 19:13

Katso, jännitä ja huuda minunkin puolestani. Nuo pallopelit eivät oikein ole minun alaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 19:45

Kahtohan sie Pappa ottelu, ja vaihda peli paita kannatuksen vuoksi päälle. Ja muista huutaa sitten lujasti, jos tulee maaleja. Kannata minunkin puolesta. Herkut vain esille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 21:26

Pappa laitappas liikettä niveliin, alkaa n.15 minuutin kuluttua. Onko naposteltavaa tarpeeksi ja suun kostutetta varattuna, nääs meinaan, jos pitää huutaa ääni käheäksi. Hyvää peli-iltaa.