Hiki vai Wiki - kumpi tutumpi?

www.hikipedia.fi

Lisätty: 27.04.2010 - 10:26

Pojantyttäreni neuvoi minut sinne Hikin sivulle. Ei oikein ollut minun paikka. Siellä irvailtiin ihmisten kustannuksella. Mutta onhan siellä toki paljon muutakin, kuin pt:n neuvoma sivusto.

Avainsanat: hikipedia wikipedia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 13:08

Hikipediassa käyn jos haluan nähdä miten keskisormi näytetään!

Kysyjän kommentti

Kiitos, sen siellä varmasti oppii. Liekö nuorison oppisivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 10:16

Olen joskus satunnaisesti "eksynyt" tuonne hikipedian sivuille. Ei sen tutumpi. Wikipediaa käytän päivittäin sekä suomenkielistä, että lontoonkielistä. Tuleepahan samalla virkistettyä lontoon murretta, mikä pakkaa välillä unhoittumaan.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 10:22

satunnaiseti vahingossa poikennut tuolla hikipuolella, eipä mulla taida sinne paljoa asiaa olla

wiki on vähän samalaisessa käytössä kuin papallakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 10:52

Entäs Wikimedia Commons – mikä se on?
- toimii varastona vapaasti käytettävissä oleville valokuville, kaavioille, animaatioille, musiikille, puheäänityksille, videokuvalle sekä muulle käyttökelpoiselle multimedialle.
commons.wikimedia.org/wiki/C...Tervetuloa
tai
commons.wikimedia.org/wiki/Main_Page

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 11:05

Molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 12:02

En oo käyttäny kumpaakaan.. Varsinainen nörtti siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 14:58

oletkos huomannut mihinkä linnkisi johtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2010 - 15:48

Yhden kerran menin yteliaisuuttani katsomaan mikä se on. No kertakatsominen riitti. Huomasin ettei ole minun kiinnostukseni sinne päin kallellaan.
Jatkan edelleenkin wikissä käyntejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 16:42

En ole edes tiennyt tälläisen hikipedian olemassaolosta,käytän kumminkin tätä wikipediaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 16:44

Eipä ole oikeastaan mitään tarvetta kummassakaan käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 17:49

wiki on mun kamu, hiki sitten jos yrittää itteensä naurattaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 20:14

Wiki on minulle tutumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 20:58

Minulle ei ole kumpikaan tuttua, joten saatan kysyä jos joku vastaisi minulle.