Huomenta napsut. Suunnitellaanko virtuaali elämysmatka yhdessä?

Meillä on jo reput, rinkat ja laukut pakattuina. Entäs sitten? Seuraava jatkaa...elämysmatkaa eteenpäin.

Lisätty: 20.04.2010 - 09:23

Odotellaanpa kaikki halukkaat mukaan ja seuraava voisikin suunnitella jo matkamme suunnan....etelään, pohjoiseen, Suomeen vai muille maille. Mitä elämyksiä haluamme kokeilla.

Avainsanat: elämysmatka napsut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 20:52

Bongari tulee ujona tyttönä mukaan.Ei ole ennen matkustellut.Vähän miettii, mihin sitä porukoissa mahtaa joutua.Onko kaikilla simmarit, kun löydämme uimapaikan.Bongari tarttee viileetä kylpyä,että hiki ei pääse tulemaan.Jaksaa paremmin seurasta nauttia, .Yhdessä matkan aikana lauletaan leirilauluja .Hei jallerii,hei tuijalleraa,heijallerii,hurraa.Tottakai me halataan toisiamme itketään ilosta ja nauretaan, kun siihen on aihetta.Mihin olimme menossa , lappi mielessä .Otettaan varuiks omat kulkupelit, polkupyörät.Mennään tukka putkella kun koneet ja junat eivät kulje.Oma apu paras apu ,tulee todetuksi yhteen äännee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 07:28

Yritetään hankkia sponssorit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:07

viimiset silaukset matkaetappeihin esim yöpaikat ym pysäkit ...sekä ....tarkastetaan myöskin, et on mukana matkaliput , passi ja hammasharja :ja vielä ne lähtöajat , jotta voidaan treffata lähtöselvityksessä , jokainen ajallaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:50

Lumotut tanssikengät on jo kiillotettu. Passi, hammasharja ja "pelimerkit" valmiina. Mennäänkö pohjoiseen vai etelään. Ei senkään niin väliä ole. Pääasia on, että lähdetään. Olen valmis lähtemään mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:54

Hei, missä ne muut napsulaiset viipyy, on vaan näitä Turkulaisia ja Peimarista, minä jo laukkuni annoin pois ja etelään olen menossa, no täytyy lähteä muita katselemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:12

Ollaan täältä Lappeenrannastakin tulossa,kun lupaavat nousta siiville,kaikki muuten valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:13

Lähetään vain virtuaali matkalle, mennään niitä tomuttomia paikkoja myöten.Teillä on kaikki jo lueteltu,
minä lisään siihen rollattorini, sillä jos enempi kävellään on minulle tarpeellinen. Passini on juuri
tämän kesän voimassa, mutta jos myöhemmin mennään niin eipä siellä virtuaalimatkalla taida sitä tarvita.
Milloinka lähdetään? Valmiina ollaan. Älkää vaan jattäkö minua rannalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 09:53

Mikäs meidän on taaperrella maailman turuilla kun on hyvä matkaopas matkassamme. Ehdin tässä hyvin hoitamaan sijaisen itselleni ja odotan jo malttamattomana milloin starttaamme kohti uutta avaraa maailmaa. PS. Otin muuten laulukirjan mukaan, siitä on sitten kiva nuotion loimussa iltasella ennen nukkumaan menoa lauleskella tuutulauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 13:01

Lähdettäiskö ensin Islantiin kattomaan purkautuvaa tulivuorta ja laittamaan iso viinipullon korkki purkauksen päälle, jotta tokenis ja voitas sitten lennellä turvallisesti, kuonollisesti ja kirsullisesti ympäri mualimoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 16:56

paljon ruokaa mukaan ettei nälkä yllätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 18:08

En osallistu, koska joukoissa tyhmyys tiivistyy.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 20:17

Eikä me joukoja otetakaan mukaan (ks.yllä), ja jumppis ei ny jumpittele, vaan istuu paikalleen ja kiinnittää turvavyönsä heti kun koneeseen päästään...ja nyt matka alkaa vihdoinkin kun me kaikki olemme pakanneet, no parijonoon järjesty, etelän lämpö odottaa, kone ei meitä oottele pitää olla ajoissa kentällä, onhan nyt kaikki mukana.... no kone onneks nousi ja me kaikki ehjänä... Ida siellä jo laulaa, onneks on hänel laulukirja mukana, no yhdytäänpä nyht sit kaikki laulamaan....no tulihan se sirkkaliisakin matkaan + rolla, hyvä juttu, missäs pappa4:n, ai tuolla etuosastossa, en heti huomannu, mut kun noi hänen kenkäs kiilsi nii, jotta melkistä aurinkolasit saa päähänsä laittaa (vähempikin ois riittäny:)), selviskös se ciby sieltä lähtöselvityksestä? Ja teerimäki, vieläkö se niit sponsoreit jahtaa, tuu sielt jo, ei me sellasii tarvita sponso - vai mitä ne ny oli - tarvita... hoh, hoijaa teitin kans, ei voi olla totta Apple syö jo vaik tuskin ollaan maasta noustu, anna mun kaikki kestää...no missä se maarit3, huh, pelästyisin jo, tuolhaa se flirttailee stuertin kans;), ja onneks kone koukkas Lappeenrannan kautta, jotta saatiin tuo kissaäitikin mukaan, jes... Nörppis, joko sää sen viinpullonpullon aukasit? ... hei me lennetään.... ihanata Mariaana, et järjestit meille tään matkan:D (muut voi jatkaa vaikkapa siitä kun perille pääsemme:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 20:24

Ho hoi, suunnistan tien varteen ja laitan peukun pystyyn jotta tunnistatte miut. Ottakaa kyytiin, matkustan lentoasemalle kanssanne samalla kyydillä, vai oltiinko me menossa eräretkelle kohti lappia. Vai olimmeko menossa kylpemään? Onko vielä muita joita pitää matkaan hakea?

Ja Ida muistin ottaa veisuu kirjat mukaan, jotta voimme hoolata kurkun täydeltä.