Yllättävä uutinen tuokin ja asiasta voi olla montaa mieltä?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...68?ref=rss

Lisätty: 20.04.2010 - 07:00

Varsin polttava puheenaihe nykyisin. Omaa kantaani en sano koska mielipiteeni on todella jyrkkä tuosta aiheesta ja kirkostakin.

Avainsanat: pedofiili uhri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 08:38

Ei mikään ihme eli yllätys, vihdoin noitakin asioita tulee julki pikkuhiljaa. En sano sen enempää kirkosta vaikka sen jäsen olenkin (ainakin toistaiseksi). Suljetut yhteisöt tuottavat tuonkaltaisia ongelmia.

Lisätty: 20.04.2010 - 09:50

Viittaus Kyllikki Saareen toi tuon asian taas esiin... siinä on yksi tapaus jota voi miettiä, pappi oli kuulusteltavana muistini mukaan mutta papilla siihen aikaan oli vahva moraalinen suoja...
Uskon varjolla tehdään maailmassa ne hirvittävimmät teot (toki muutenkin).
Kirkkoon suhtaudun erittäin kriittisesti, järkeäkin täytyy käyttää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 08:18

hyvä , et otetaan nuokin asiat esille .. mutta kyllähän noita SIKOJA on muillakin aloilla , yleensä sellaisilla , missä on puolustus kyvyttymöä lapsia ... kaikki julki ja nimet julkiseksi , en tajua miks noit , en osaa niin halveksittavaa nimeä heistä edes sanoa , tuo sikakin on ihan liian kaunis nimi noil sairaille pedofiileille , mutta todella ihmettelen, mix niitäkin paljon paapotaan joka paikassa ... jos nimet ois julkisia , vosi olla et ei tehtäiskään niit laittomuuksia , joilla pilataan puolustus kyvyttömän koko elämä ...hyi hitto et etoo ne tyypit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:53

Tuosta kun luki tuota uutista ,tuli heti mieleen Kyllikki Saaren murha, joka ei ole vieläkään selvinnyt.
Hän meni pyörällä rippikouluun ja lähti pois polkupyörällä kotiin .Sillä matkalla katosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:06

Vehkeet tuollaisilta miehiltä pois, ja linnaan pitkäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:10

Hyvä, että asia on noussut esille ja siitä puhutaan. Toivottavasti apua tarvitsevat saavat tarvitsemaansa apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:20

Kuulun ev.lut.kirkkokuntaan, surullista hyvin surullista, en osaa muuta sanoa. Hyvä vain, että kaikki
tälläiset tapaukset muutkin kuin tämn aiheiset tulevat keskusteluun, tai paremminkin niitä tuodaan julki..
Näkyy joka kristillisessäkin yhteisössä olevan kyseistä toimintaa, ihmisiähän ne ovat kaikki.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 09:50

Kautta maailman on uskon varjolla tehty paljon pahaa. Hyvä että asioita tulee julki ja toivottavasti niihin puututtaisiin ankaralla kädellä, eikä vain päätä silittämällä ja rukoilemalla anteeksi antoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 13:42

Johan ne körttipapit lauloivat aikoja sitten että haistettiin v.... ja veisattiin.
(isojen poikien juttuja ja minä luulin että viisastelivat)