Käytkö usein kirpputorilla, ostatko,vietkö vai kenties pidät? Kysytty v,2009,mutta minä kysyn sen kuitenkin, js asiat muuttunut?

Itse koluan kotikaupunkini kolme kirpputoria joka viikko.Harrastus sekin.

Avainsanat: kirpputori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2010 - 01:48

Harvemmin, mutta aina silloin kun on aikaa koluta. Muutaman hyvän löydön olen tehnyt. Lähinnä etsin vanhaa Arabiaa.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 23:11

Ei kirppuja eikä toreja. Ne pyritään välttämään kaikin keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 23:30

reissuilla kun jää luppoaikaa joskus tulee uteliaisuuttani kierreltyä, ostotarkoituksissa tuskin koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 00:34

En ole koskaan siellä myynyt ja harvoin käyn muutenkin. Joskus löytyy mielenkiitoisia hankintoja varsinkin ulkomailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 00:42

Käyn hyvin usein (jatkuvasti) ja olen ostellut paljon "halvalla",
PC-tarvikkeita kuten WEB-kameran, D-Link Ethernet-jakajan, printterin, PC-kovaääniset, läppäriin kunnon rinnakkaisen USB-näppäimistön, erikoisjohtoja ym.
Scart-jakajan, tukevan kaljakärryn (kylmälaukun ja kassien kuljettamiseen autolle), pöytälampun, auton lohkolämmitysjohdon, ilmapuntarin, johdottomat kuulokkeet.
Lisäksi vaatteita: paitoja, pusero, ja ties mitä kaikkea ?
Helsingissä ei tarvitse olla mitenkään nolona, kuten ehkä pikkupaikkakunnilla.

Lisätty: 20.04.2010 - 17:00

Pääkaupunkiseudulla on kirpputoreja noin 100 kpl
Helsinki 63 kpl
Espoo 16 kpl
Vantaa 19 kpl
www.vuolanne.net/kirpputorit/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 06:38

Suomessa en oikeastaan koska esim. Hollannissa kirpparit ovat ihan toista luokkaa ja siellä löytää muutamilla euroilla todella hyvää (myös uutta) tavaraa. Siis en ole oikein kirppari-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:27

Tuota on kysytti ihan hiljattain, vastaus on sama kuin aiemminkni eli noin kerran kesässä käyn Hietalahden kirpputorilla katsomassa josko jotain hvyäkuntoista "antiikkia" löytyisi. useimmiten ei löydy mitään. Paljon parempaa kirpputorikamaa on kotona eikä krääsää kannata ylipäätään keräillä nurkkiin lojumaan. Mieheni on löytänyt Hietalahdesta mielenkiintoisia, vanhoja kirjoja.
Kirppuja inhoan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:00

Minä en saa oltua pois kirppikseltä jos siihen koituu mahdollisuus. Erikseen en lähde, mutta muiden asioiden lomassa.Olen ostanut itselleni ja miehelleni kenkiä,housuja,lenkki asut ,paljon muuta kiinnostavaa.Täytyy tietyin välein katsastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 09:46

Tulee niitä kierreltyä ja usein löytyy päällepidettävääkin. Tuolla kaupungissa on eritasoisia ja hintaisia kirppiksia, yksi on täysin lumppuvarasto, yhdessä seisoo samat vaatteet viikkotolkulla sekä yksi pitää niin kalliita hintoja, että johan järjenkin pitäisi sanoa ettei kukaan maksa käytetystä huonokuntoisesta t-paidasta kolmea euroa kun uusiakan saa kaupasta sillä hinnalla.