Millaisia ajatuksia Ulvilan surman oikeudenkäynti sinussa herättää?

Ottamatta kantaa siihen, kuka mahtaa olla todella syyllinen, niin minun käy suorastaan sääliksi ne lapset, joilta on käytännössä viety molemmat vanhemmat. Ja äitinä tuntuu todella karmealta ajatukselta olla noin pitkään erossa niin pienistä lapsista.

Avainsanat: ulvilan surma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 21:43

Tosiaankin minä säälin niitä lapsia ja mitä mielen vammoja lapset saavat tälläisestä.Oli syyllinen kuka tahansa,ovat iäksi merkitty perhe.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 21:48

Nykyaikana naiset ovat raaistuneet siitä mitä sota-aikana olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 22:01

En oikein tiedä, minusta tämä rouva vaikuttaa kylmältä ihmiseltä. Valehtelihan hän pitkään ja osasi esittää niin syytöntä. Lapsille on kova paikka, mutta toivotaan että on rakastavia sukulaisia jotka pitäisivät heistä todella hyvää huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 22:12

Mahtaakohan totuus koskaan selvitä. Epäilen sitä. Viattomille osapuolille tuotettu kärsimys on sinällään rangaistava teko. Niin se on aina ollut, että viattomat joutuvat kärsimään eniten. Syylliset taas elävät tekojensa kanssa ilman suurempia tunnontuskia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 22:21

Kyllä tämä rouva on kovahermoinen nainen. ja kuinka on voinut elää nämä ajat jo, jos on murhannut miehensä. Lapsetkin joutuneet videokuulusteluun, kuinka sen lapsi käsittää, äitihän on tässä välissä
voinut aivopestä lapsiaan vaikka kuinka.
Eihän tämä äiti ole terve, välillä myöntää, taas kieltää. Mitä se sellainen on. Olis hirveä elää tälläinen teko päällä, jos on semmoiseen syyllistynyt. Tuomitahan ei vielä ketään voi, mutta aina kantansa esittää.
Olen usein miettinyt mitä tapahtuu ihmiselle silloin, kun riistää hengen toiselta.Naksahtaako aivoissa jotain silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 22:57

Olen lueskellut justiin tätä uutista päivittäin kun esiintyy.Ihmettelen itsekseni, että vaikeaa on ihmisillä ,joiden täytyy koittaa totuus lypsää esiin.Kun mukana on lapsiakin.Miten nämä lapset mahtaa selvitä kaikesta, mitä onkaan tapahtunut heidän silmiensä alla.Se on vaan arvoitus,niinkun kaikki muukin.
Tässä jutussa haisee mystiikka.Jotain kummallista.Outoa.Toivon että tämä ratkaistaan. Alusta asti outo tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 00:53

Ulvilan surmasta syytetyn Anneli Auerin neljälle lapselle vaaditaan oikeudessa korvauksia kärsimyksistä 25 000 euroa per lapsi. Korvauksia vaatii lasten edustaja Mika Haavisto.

Lisäksi lapsille halutaan elatuskorvauksia yhteensä yli 143 000 euroa.

Omaisille vaaditaan korvauksia 10 000 euroa per henkilö. Uhrin omaiset eivät ole läsnä oikeudenkäynnissä.

Anneli Aueria syytetään aviomiehensä Jukka S. Lahden murhasta. Nainen kiistää teon.

En ota kantaa siihen kuka on syyllinen, mutta rahalla ei vanhempia osteta, ei toista eikä molempia.
Kommentoin ainoastaan näin: Naurettavan pienet summat elinikäisestä traumasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:40

Lapset ovat kärsijöitä tässäkin, uskon syyllisen löytyvän perheestä. Mistä syystä korvaukset?

Lisätty: 20.04.2010 - 11:08

Äiti on todennäköisesti aivopessyt lapsiaan, aikaa on ollut riittämiin. Kova tyyppi tuo nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:15

Toivottavasti totuus jonakin päivänä selviää ja syyllinen saa rangaistuksensa. Lapset ovat tässäkin tapauksessa, valitettavasti, todellisia kärsijöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 14:18

Sairasta sakkia oli syyllinen kuka tahansa!Eipä ole kiva olla vamaan oikeuden tuomarin housuissakaan vaikka tietysti se kaikki oikeusasteet käy läpi mutta ei ihan yksinkertainen ratkottava...