Saako Kolmårdeniin viedä koiria jos menee omalla autolla??

Olemme lähdössä matkalle ja otamme koirat mukaan.Menemme autojunalla Norjaan ja aajamme sieltä pikkuhiljaa alaspäin Ruotsin halki ja haluaisimme käydä myös Kolmårdenissa??

Avainsanat: kolmården

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 17:34

Ei saa tuoda eläinpuistoon eikä Safaripuistoon ja varoitetaan, että ei voi jättää autoonkaan koska varjoisia P-alueita on hyvin vähän.

Husdjurspassning DELA MED DIG
Observera att hundar och andra husdjur inte får komma med in i vare sig djurparken eller Safariparken.

Kolmårdens Djurpark har ingen möjlighet att passa era husdjur
under ert besök. Vi avråder dig från att lämna husdjur i bilen då det är ont om skugga på parkeringen och det blir fort varmt i en stillastående bil.
www.kolmarden.com/Besok-oss/...rpassning/

Tips! = Vihje lähistöllä on 2 vasta-avattua koirahoitolaa. 20 - 45 euroa / 10 tuntia.

I närområdet finns två nyöppnade hundpensionat där ni kan lämna hunden medan ni besöker djurparken. För att vara säker på att det finns en plats just den dag ni ska besöka djurparken och för ytterligare information, ring till hundpensionaten.

Björnmossens Gård och Hundpensionat
Alla dagar 200 kr (max 10 tim), 350 kr/dygn
Storhelger 300 kr (max 10 tim), 450 kr/dygn
hundpensionatkolmarden.se
Telefon: 0730-78 81 98
hundpensionatkolmarden.se/

Timmergata HundPensionat
Alla dagar 250 kr/dag och hund, 350 kr/dygn och hund
Vid två hundar i samma box utgår 100 kr i boxrabatt!
timmergatahundpensionat.se
Telefon: 0733-88 57 82
www.timmergatahundpensionat.se/

Löytyi suomenkielinen sivu:
www.kolmarden.com/Om-Kolmard.../Suomeksi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 17:37

Korkeintaan niin, että koirat pidetään koko ajan autossa ja auton ikkunat kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 17:49

Ei siellä saa ottaa omasta pullosta edes "tiikerin tömpsyjä".
Kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 20:24

Olettaisin ettei ole suotavaa viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 21:32

Ei varmastikaan ole suotavaa viedä koiria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 02:23

Putten vastaus on sen verran tyhjentävä, ettei pitäisi jäädä epäselväksi. Se ei ole oikeasti turvallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:42

Ei voi, se on täysin ymmärrettävää.Putte vastasi täydellisesti.