Mikä kaamea patsas on valperin tunnuksena. Mistä se on valokuvattu, jostain suomestako??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 08:05

Kaikessa karmeudessaan se on kuitenkin aika sympaattinen, tavallaan nuoruudenkuvani. Kokonaisuudessaan se löytyy Napsun matkakuvagalleriasta, (alla olevasta linkistä)
Veistos löytyy Sveitsistä Gruyèresin alppikylästä

www.napsu.fi/matkailu/matkak...y%C3%A8res

Aloittaessani täällä minulla oli toinen kuva, joka ehkä paremminkin symboloi nykytilannetta, mutta kun käytin sitä jo eräässä aikaisemmassa yhteydessä ja kun en oikein osannut arvata mitä tästä Napsusta kehittyisi, niin päätin säästää sitä ’parempaa’ kuvaa tulevaisuuden varalle ja vaihdoin tämän nykyisen tilalle.

Se alkuperäinen, joka kokonaisuudessaan asustaa Bratislavassa ja on tänä päivänä todempi, löytyy tunnuskuvana linkistä :

www.valperi.blogspot.com/

Jos oikein tosisanne rupeatte vaatimaan, ja nuori Valperi todella ärsyttää, voin vaihtaa vanhan Valperin tilalle. Kuulostelen ….

Lisätty: 26.08.2008 - 22:51

No kas mullahan ei herneet nokkaan mene tämmösistä kysymyksistä, kaikki ei näe kuvia samanlaisina.
Pandan vuodatuksen tulkitsin kohdistuvan Anonyymiin enkä itseeni, näinhän se oli?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 12:15

valperi älä välitä tommosten tuntemattomien höpinöistä ja joutavista jorinoista.
siun tän hetkinen kuva on todella hyvä. mie katsoin kanssa alkuperäisen kuvan,
sekin hyvä. molempiparempi, saat ihan itse päättää, vaikka kuukausittain vaihtaisit.
tää on miun mielpide tästä asiasta. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 17:34

Sama tyyppi taitaa olla, joka vetelee kaikille noita typeriä mielipiteita. Varaa on sanoa, kun et viitsi todellisella itselläsi sanoa noita juttuja. Sanoillasi ei todellakaan ole mitään arvoa, joten meneppä vielä keksimään teorioita Pandoista jotka vetivät itsensä känniin katkarapulimsalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 19:35

Ny mä oon ulkona kuin lumiukko, mitä toi yllä oleva tarkottaa, huh huh??
Ihan kysymysmerkkinä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 08:19

Ymmärrän, että PinkPandalla on puberteetti-iän kriisi, itsenäistymisen vaihe elämässään. Varmasti kaikki vanhemmat ymmärtävät. Muuten vastaukset oli ihan hyviä. Vitsihän on siinä, jotta ei sitä kysymättä mitään opi. Eikä sitä kuvaa tartte sen takia vaihtaa. T: Kysyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:41

Valperi on tullut jo nin tutuksi,että pidän hänen kuvastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 14:33

melkein yhtä nätti naama kuin mulla, älä morkkaa