Voiko sukkula laskeutua tänään tuhkapilvien takia?

Pyörien pitäisi tömähtää kiitotiehen klo15.48 tuolla Kennedy Space Centerissä.

Laskeutumisen valmistelut alkoivat juuri. Heittää vielä pari rundia pallon ympäri 23 machin nopeudella.

Lisätty: 19.04.2010 - 12:26

Noiden "käppyröiden" mukaan mitä katselen jarrupoltto tapahuu alaskan ja canadan päällä.
Kiitotie on Titusvillestä vähän länteen tässä linkissä; www.holiday-weather.com/titu...s/map.html

Avainsanat: nasa tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 13:21

Luulen sukkulan kyllä laskeutuvan näissä olosuhteissa Venukseen ainakin olen näin joskus kuullut;)

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=j_hi...re=related

Kysyjän kommentti

9 vuotta sitten myivät siellä T-paitaa jossa rinnassa oli sukkulan kuva ja selässä teksi Lontoon murteella "Laukaistaanko sukkula?"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 12:01

Eikös nämä tuhkapilvet nyt lähinnä tänne Eurooppaan tule. Vai onko salainen paikka täällä tuon niminen myös.Ei se ainakaan Karjaan seutuvilla ole, Raaseporissa ei ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:14

Ainakin Miamissa on hyvä sää puolipilvistä ja 22°c
Tuhkapilvet on toistaiseksi lähinnä Euroopan riesa,
mutta joutuuko sukkula laskeutuessaan siihen pilveen ? ei ole tietoa.
Odotan mielenkiinnolla jos tuulet kääntyy ja USA:n ilmaliikenne pysähtyy ?
www.holiday-weather.com/miam...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:21

Pilvet ovat tähän mennessä suunnanneet tuulten mukana kohti Eurooppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:24

toivotaan vain . et turvallisesti saavat laskeutua ...ja ...pidetään peukkui asian puolesta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:29

Toivotaan, toivotaan parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2010 - 12:55

Eihän ne pilvet siellä ole mihin se laskeutuu. Ilmeisestikin voi laskeutua ihan turvallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:58

Älä ole huolissasi. Kaikki ne ovat alas tulleet vaihtelevalla menestyksellä, samoin kuin lentokoneet!!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 16:04

Voi juku, kun on se meille yhden herttaisen hyvä laskeutuuko sukkula vai ei.
Helsinki-Vantaa lentokenttä avautuu tänään 16.30 ja on auki iltaan saakka,oliko se 21.00.
meni ohi.