huomenta napsulaiset ! vielä haluan lisätä tuonne aikasempaan kysymykseeni , et en suinkaan lietso mitään hysteeria sillä

kysymykselläni , niinkuin ymmärsin vastauksista ... kysyin vain viattomasti et oletko tyytyväinen olessasi KOTIMAAN KAMARALLA , enkä suinkaan sillä mitään hysteeria halua jakaa .. minua vaan säälitti hirmuisesti , kun ihmiset joutuvat istumaan lentokentällä eivätkä tiedä millä sieltä pääsee pois ... PYYDÄNKIN NYT ANTEEKSI TYPERÄÄ KYSYMYSTÄNI ....ja vaikka itse ern pidä lentämisestä laisinkaan, niin pidän toki matkailusta vaikka se onkin täällä kotimaassa tai naapuri maissa laivalla , junalla linja-autolla tai matkailuautolla , enkä suinkaan istu kaikkea aikaa kotona vaikka rakastakin kotiani , niin paljon myöskin kuljemme paikasta toiseen ja eikö se vain olekkin hyvä, et nää euromme pysyy kotimaassa ? tässä vastauksiani vain , jos olen antanut ymmärtää väärin kyssärini !

Lisätty: 19.04.2010 - 09:28

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/31419

Avainsanat: linja-autolla junalla matkailu lentäen laivalla matkailuautolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 15:42

Öööh...yksi ymmärtää väärin ja toinen saa"herneen nenuunsa"ihan tyhjästä ja kolmas panikoi....Opettaja vainaa opetti joskus,ettei tyhmiä kysymyksiä olekaan mutta tyhmiä vastauksia voipi ehkä olla!Ei tämä elämää vakavampaa ole....

Kysyjän kommentti

niinpä niin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 09:42

Miksi jankutat vanhaa asiaa?
Minä vastasin siihen näin:
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...419#230682

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:43

Minusta ei siinä mitään merkillistä ollut. Mikäli on useampi vastaaja kuin yksi, niin todennäköisesti on useampi tulkintakin olemassa. Ajatukset ihmisillä on erilaisia.
Hyvää kevättä Sinulle. Napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:26

Jokainen vastaa omista lähtökohdistaan, oman tietämyksensä, kokemuksensa jne. perusteella. Eikö saisi vastata ja saa mielestäni myös ottaa asioihin kantaa yleisellä tasolla. Ja mistäpä tietää missä kukin tällä hetkellä on, maankamaralla varmaan koska vähemmän ketään on nyt ilmassa, mutta missä, se on toinen kysymys. Sinun tilanteeseesi voit vai sinä ottaa kantaa ja ratkaista sen. Elämät ovat erilaisia, niin myös kaikki muu.
Turha alkaa tästä nyt mitään jälkijuttuja kehittelemään.
Bussikyydillä ei tänä aikana pitkälle asioita hoidella (oma kokemukseni ja havaintoni).

Lisätty: 19.04.2010 - 12:13

En vierasta lentämistä, lennän jatkossakin, sitä olen tehnyt jo kymmeniä vuosia. En ole myöskään lentopelkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 10:58

Huomenta. Ei se mikään typerä ollut. Mutta ihmiset ihan oikeasti hätääntyvät ja hermostuvat asioista jotka eivät vielä edes kosketa heitä. Kaikilla asioilla on tapana järjestyä, niin tämäkin juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 11:01

Ei niitä vastauksia ja kysymyksiä tarvi pohdiskella jälkeenpäin niin, että ei saa mielenrauhaa.
Tämähän on joukko erilaisia ihmisiä, ja jokainen ajattelee asiasta kun asiasta eri lailla useimmiten.
Samanlaisuus sitoo, erilaisuus vapauttaa. Kotomaamme Suomi on kyllä arvokas matkakohde
milloin tahansa, mutta jotka haluaa, niin menköön merten taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:12

Huomenet vain Cibyllekin, ei minustakaan siinä mitään ihmeellistä ollut. Hyvä kyssäri oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:24

Huomenta, ei se minusta mikään tyhmä kysymys,tee kysymyksiä lisää vain.