Täällä lounais-suomessa aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta ja lämpötila on 7,9 plussalla. Miten muualla?

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 09:12

meilläpä hankoniemen takana on +0,5°C sumua pukkaa mereltä josta eilen lähti jäät ja telkät tuli pönttöihin.

Kysyjän kommentti

Telkkähän kääntyy "selälleen" mennessään pönttöönsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 09:08

täs turkkusen kuppees on samanmoinen päivä jot kaunista on.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:12

Huomenta. Aurinko paistelee lähes pilvettömältä taivaalta ja lämpömittari näyttää +5,7 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:16

Kirkasta +3 Mouhijärvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:17

Helsingin kulmilla lämpötila kahden asteen paikkeilla ja sellainen puolipilvinen keli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:01

Lappeenrannassa aurinkoista ja lämpötila on 11 astetta meidän mittarissa mihin justiin käy aurinko.Hiukan tuulee ja on aika koleeta kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:52

Leööo on jo 11.00 ja parvekkeelleni jonne just aurinko poistaa on 35 mittarissa, mutta huom! sen on lasissa
kyllä ulkopuolella, ja auringossa tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 10:55

Valkoisena ja pakkashuuruisena alkoi viikkomme täällä Etelä-Savossa. Tuulla puhaltelee nyt jo aurinkoisessa ilmassa ja lämpömittarikin näyttää jo kolmisen astetta plussaa. Mukavaa alkaa viikkoa kysyjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:08

Neljää näyttää nyt mittari, ei paista, ei sada. Selkeä taivas on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:26

Täällä Uudellamaalla on hieno ilma.Aurinko paistelee ja on kirkasta.Lämpötilasta ei ole tietoa tällähetkellä'.