Onko Kyyjärvellä Alko?

Perjantaina siellä n.20vuotta sitten kyselin linja-autoaseman pihalla. Ukot vastas ettei ole, mistä käytte hakemassa? Tiällä ossoomme itse sen käärmekeiton keittää. ---Eipä minulle myyty?

Lisätty: 19.04.2010 - 08:35

Nopea palvelu vähäviisaalta!
Itse varmistin sen täältä: kartat.eniro.fi/m/pFV7G

(Nyt ollaan Babitsin kohtalon tiellä!)

Avainsanat: käärmekeitto kyyjärvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 08:31

näyttäisi olevan

Alko Kyyjärvi
Vaasantie 2, 43700 KYYJÄRVI

Lue lisää: www.fonecta.fi/tuotteet-ja-p...z0lWN438i5

Lisätty: 19.04.2010 - 08:32

ps.

Käärmekeitto Oy Kouvolankatu 28, 45100 KOUVOLA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 08:53

Vikkelä on vähäviisas. Minulla on Navigon merkkinen navigaattori. Sieltä löytyy mm. lähes kaikki suomen Alkot. Osaisi opastaa Kyyjärven kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:06

hiukka heräs uteliaisuuteni. et minkähän laista lie kyykärmekeitto ....jos joku vaik tietäis...onko siel pullos käärmekkin sit ....meillä täällä kallionpäällä ois niit , et matskua sihen keittoon saa täältä tulla hakemaan mahdollisemman pian...jos haluaapi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:24

Hyvä pojat ja Kiitos, reissatessa hyödyllinen tieto - tuo haku. Olen usein Alkoista kysynyt luetteloa myymälöistä, mutta sellaista ei ole ollut ? Alko ei ole edes viitsinyt painaa sellaista ?

Lisätty: 19.04.2010 - 11:52

Nyt sentään löytyy netistä myymälöiden tiedot:
Haku: www.alko.fi/myymalat
Sekä Myymälät tekstitiedostona (txt) Tekstitiedostoissa myymälöiden ja tilauspalvelupisteiden tiedot on eroteltu sarkaimilla. Tiedosto kannattaa tallettaa omalle koneelle ja sen jälkeen avata taulukkolaskentaohjelmalla (esim. Excel).
www.alko.fi/myymalat/liitetiedostot/fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:05

Näyttäisi löytyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 13:39

Onhan siellä liikenneympyrän jälkeen olevassa liikkeessä.