Oliskohan Liisukan aika poistua napsusta?????????????ja antaa tilaa uusille kavereille...

Avainsanat: poistua...koko hommasta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 02:18

Ei ole, ystävä kullan kallis älä lähde yhtikäs mihinkään.

Tai minä tulen perässä ja toivotan kaikille rakkaille napsuystävilleni Hasta La Vista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 07:03

Pidä mieluummin tauko,kun poistut kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:24

aamulla kaikki on toisin,

eikös vaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:41

Pysy mukana vaan. Juttujasi on mukava lueskella. Ei tuo ilmatilan nokittuminen estä lentoa napsuttelun ajatusmaailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:42

Älä Liisukka hyvä poistu napsusta,tulee ikävä sinun hyviä kysymyksiä ja vastauksia ja ennenkaikkea lohduttavia sanoja.Pysy mukana uskollisesti napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:51

Älä poistu, olen minäkin Sinut jo tässä ympyrässä oppinut muistamaan. Minäkin kyllä olen ajatellut asiaa, mutta keikun nyt vielä vähän aikaa. Tämä harrastus ottaa niin paljon aikaa, että mummun käsityökoppa
ei saa hyvää kohtelua. Riiputaan mukana vaikka harvemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:58

Mistä moisia ajatuksia sait? Älä lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:02

liisukka pien napsuystäväin......minä kuitenkin uskon, et tähän napsuun mahtuu vielä paljonkin väkeä.. mutta pidä vain vaikka lomaa kyllä tää täällä pysyy kait ...ei näist kaikist sivuist voi olla ihan varma. mut eiköhän tänne voi silloin tällöin kurkkia vaikka vaan hätäsesti ihan vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:22

Mitäs turhia höpiset,pysyt remmissä onko selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:57

ei missään tapauksessa

Lisätty: 19.04.2010 - 10:01

täällä on uudenvuoden juhlien viimeinen päivä,kestäneet 10 päivää,ennättää murheet unohtua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:11

Miksi sun pitäis poistua kun olet jo kauan täällä ollut.Pysy täällä missä sinulla on ystäviä paljon.No aika hiljaista on täällä ollut. mutta minä voin sanoa sulle et pysy täällä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 10:52

Kuulehan liisukka. Ei me masennuta vaikkei elomme ole aina kuin pääskysten, jotka lentävät hyönteisessä ilmassa suu auki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:53

Mitä tää tällanen peli on, heti kun oon muutamia tunteja poissa (ihotautiklinikal), niin täällä jo yks sun toinen uhkailee pois lähdöil heti kun ei olla vahtimas, mutta se nyt vaan ei tule kuuloonkaan liisukka ettäs tiedät, takasin Napsu-kotiin sieltä, so...sooo ja samalla tarjoat napsulaislle hieman laivareissutuliaisii, jookosta;)
P.s. nimim. kaveria, saati sitten kavereita ei jätetä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 14:49

Liisukka voi pitää halutessaan lomaa, mutta ei saa lähteä kokonaan pois. Eikö niin, että kavereita ei jätetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 14:49

Ethän lähde yhtään mihinkään =( välillä voi pitää taukoa. niin minäkin toisinaan teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 16:11

Kyllä tänne sopii tilaa antamattakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 23:17

Eihän leikistä pidä suuttua. Kaikkihan tätä kivaa rakennetaan.Samassa veneessä ollaan.Siitähän tämä hauska koostuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 21:37

Joskus on ihan hyvä pitää pieni tauko, niin myös napsusta !! Itse sen kokeneena voin sanoa. Sitten on taas kiva katsella kysymyksiä ja vastailla ja vaikkapa tarpeen tullen kysyäkkin jotain !!
Ei sinun silti tarvitse mihinkään näiltä sivuilta lähteä, mutta totesin vaan tuon, koska itse tunnen noin :)