Tuleeko koskaan mieleen..että tulee ärsyttäviä kysymyksiä..ja ärsyttävätkö vastaukset????

Avainsanat: kysymys ja vastaukset..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 00:25

aina silloin tällöin tulee,

mutta silloin ajattelen että "tämä ei ollut mulle" ja jatkan seuravaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 02:23

Kyllähän näitä vastaan tulee, ja ajattelen kuin Vähäviisaskin ettei tämä ollut tarkoitettu minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:01

Ei oteta niin kamalan vakavasti,huumoria kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:37

Melko harvoin Napsussa poiketessani koetan noudattaa vähäviisaan ohjetta. Kaikki kysymykset eivät yksinkertaisesti "sytytä", silloin ne on syytä jättää omaan rauhaansa.
Ja toiseksi, eikö tämä kysely ja vastailu perustu kuitenkin vapaaehtoisuuteen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:39

Ilo on yhteinen ystävämme. Kukista kauneimpia on huumorin kukka. Näillä kun menee eteenpäin, niin eiköhän se siitä maailma kirkastu.
Aamuauringon paisteessa napsuttelen, kahvin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:43

Kyllä niitä ärsyttäviä vastauksia ja kysymyksiä tulee,mutta ohitan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:41

Silmän sen havaitsevat että kyllä tulee. Jokin yksittäinen ei paljoa harmita mutta ketju kyllä.

Lisätty: 19.04.2010 - 09:41

Epätarkkoja kysymyskiä esiintyy ja silloin aloittaja antaa "sapiskaa" vastaajilel vaikka olisi voinut tehdä tarkan kysysyksen, silloin vastauskin olisi ollut parempi. Mieluummin napakka kysymys kuin selittelytarina, se vie harhaan. Kirjoittaminekin on taitolaji varmaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:53

Ainahan on toisin ajattelevia niin täällä Napsussa kuin varsinaisessa kanssa käymisessä. Ei mua haittaa kysymykset kuin vastauksetkaa, mielestäni napsuilun tarkoitus on herättää ajatuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:56

ottaa vaan suodattimet silmille ihan noin,kuin korvillekkin...kuulee mitä haluu , lukee mistä tykkää....ei kaikkia kannata ottaa niin hirmuisen vakavasti ei edes tätä elämääkään....hieman hyymörii ,kehin on elokin mukavampaa .... :)

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:25

En vastaa ärsyttäviin kysymyksiin,voisin kirjoittaa rumasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:05

minun mielestäni sana on vapaa täällä,ylläpitäjälle kuuluu valvonta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 10:28

Jotkut esim. toistuvat kyssärit mutta myös tietynlaiset vastaukset ottavat silloin tällöin hieman luonnon päälle, mutta mihinkään ei ole pakko vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 13:10

Joskus ottoo ns. pattiin, mut sellasen kyssärin/vastauksen ohitan nopsasti.

Napsun säännöissä on myös meitille käyttäjille ohje: "Luo Napsusta parempi paikka ja auta ylläpitoa löytämään asiattomat kirjoitukset ja muut väärinkäytökset nopeasti."

Lähteet:
kohta 2v napsutteluun osallistuneena/seuranneena:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 14:51

Jos jokin ärsyttää jätän väliin. Eikä kannata ottaa mitään liian vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 15:10

Ainahan kysymysten joukkoon mahtuu niitä ärsyttäviäkin, sillä eihän jokainen kysymys voi olla kaikkien niitä lukevien mieleen. Minä en itse henkilökohtaisesti vastaa sellaisiin jotka ärsyttävät minua sillä en halua riidellä asioista vaan keskustella niistä rakentavasti silloinkin kun olen kysyjän kanssa eri mieltä Asiattomista vastauksista ilmoitan ylläpidolle perustellen mahdollisimman hyvin sen miksi haluaisin kyseisen jutun poistettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 23:24

Minä en ota tätä niin vakavasti.Toivon että minuakaan ei otettaisi niin kamalan vakavasti.Kieltämättä tekee joskus tyhmiä kysymyksiä.Joskus vaan on torvelo.En ole kaunan kantaja.Ei kuulu tapoihini.Minusta kivaa kun on kaikia, kaikenlaisia, kysymyksiä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 00:47

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, se on silloin paljon hienompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 18:04

Et voi vaikuttaa siihen, kuinka korkealla pääsi keikkuu, mutta sinä päätät mitä ajatuksia mukanasi kuljetat!