TERE---TALLINNASTA...tulin juuri kotia....Oli melkein kesä siellä,,,,,,,

Ei nyt ollut kysymys....ilmoitan vaan ....että oli hauska reissu..

Lisätty: 18.04.2010 - 23:11

Sori jumppis...Ei ollut kysymys eikä vastaus....pyydä ylläpidon poistamaan tämä juttuni..kun näin tyhmiä kirjoittelen..

Lisätty: 18.04.2010 - 23:35

Joku vastaus vaan pahoittaa mielen...Parempi olla vaan hetken pois kuviosta..että mieli piristyy..kun alkoi itkettää..

Lisätty: 24.04.2010 - 00:00

Jumppis pidä vaan pisteesi..En ole mikään KOTKAN ruusu...joudun vaan kävelemään..näitä katuja missä olen elänyt ikäni...Ja sanon Kotka on ihan kiva paikka asua...On muutama ihana napsukaveri...jotka on suvainnu tulla meillä käymään....Miten monta napsukaveria on tavannut nenät vastakkain???????????????

Avainsanat: kotiin paluu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 22:12

Tervetuloa vain kotia ja keskuuteemme. Hauskan matkan jälkeen taas jaksaakin aloittaa arkisen aherruksen ja odottaa toista kesää..

Kysyjän kommentti

Voihan Ida oletten rakkain napsukskavernii....Ei ihanampaa ihmistä voi olla olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 22:24

Tervetuloa ja hauskaa, että vielä siinä kunnossa, että napsutkin menee kohdalleen.
Eikä kait suuremmin keikutakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:28

Matkailu se aina avartaa ja saa hymyn suupieleen onnistuneen reissun jälkeen. Oli hyvä, että et ollut lentäen liikkeellä. Kotimaan kamara tuntuu aina hyvältä. Tervetuoloa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:32

kiva et oli hauska reissu ja onneks pääsit venholla sinne ja takaisin , ettet joutunut lentoja ooteleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:01

Oliko tämä kysymys vai vastaus?

Lisätty: 19.04.2010 - 07:18

Pyydän anteeksi jos loukkasin "Kotkan Ruusun" herkimpiä tunteita!
Huonosti taisin lukea ennen hökäisyäni----siellä ylhäällä luki mikä oli tapeetilla?

(Poistata tämä vastaus, ei ne 5 pojoa maailmaani kaada.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:22

viime päivinä matkoilta palanneet (ne joka ovat päässeet palaamaan) ovat olleet enemmän tai vähemmän kärttyisiä odottamattomista hankaluuksista

hienoa kuulla että ainakin sinulla oli kaikin puolin hauska reissu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:26

Tervetuloa kotiin. Kiva kuulla että matkasi onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:00

Tervetuloa,toivottavasti toit kesän henkäystä tännekin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:49

Tervetuloa kotia,ja toivottavasti matka oli mukava ja antoisa. Toivottavasti pysyt napsulaisena.,ainakin toivon niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:29

Kiva,että olet päässyt kotiin ja,että matka onnistui ja oli hauska.Surkoot hevoset,kun niillä on isompi pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:50

Kevät keikkuen tulevi, varmaan Viroonkin. Pääsiäisviikolla oli mahtava kevät Vilnassa, ruoho viheriöi, puissa lehden alkuja, kukkasia maassa, ilma lämmin, eräänä päivänä +17. Ja ennenkaikkea sen kun ollaan merestä kaukana, on ilmanala ihan erilainen kuin meren läheisyydessä, näin juuri keväällä. (tämä oli ohi aiheen , otin vertailuna).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 14:53

Mukavaa, että matkasi onnistui ja tervetuloa kotiin. Pienikin matka piristää kummasti.