Muistaako joku kun viime kesänä pihallani varkaita kävi ja puutarha koristeitani veivät ? minä olen tänään saanut niitä takaisin.

Minulla oli koko kesän paha mieli ja loput patsaat kellariin vein, valvontakameratkin hankittiin. No ratsian poliisit teki tuonne lähellä olevaan vuokra-asuntoon, huumeita sälli siellä kasvatti ja oli paljon näitä koristeita joita oli ihmisten pihoilta vienyt, minulla oli onneksi kuvat näistä minun patsaistani ja takaisin sain, ihme tuuri on.

Avainsanat: varkaus pihakoristeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 22:38

olipas sinulla tuuri, et ne sait takaisin .. kaiken maailman jengii sitä toisten pihoille uskaltautuukin... mutta nyt sit kaikki hyvin ja saat kauniin puutarhan , kun ne sinne laitat, mut pistä jotenkin sementillä kiini, etteivät enään häviä varkaiden kynsiin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 20:18

Onneks olkoon,kesä pelastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 20:28

hieno juttu ja oikein kiva että tällainen hyvä tapaus sattui päivääsi piristämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 20:52

Ihanko totta, onnitteluni. Hienoa, että sait omasi takaisin. Näin harvoin tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 21:15

Jos kolikon heitit toivomuskaivoon se ei näköjään ollut turhaa. Onnittelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 21:19

Hyvä että sait omat tavarasi takaisin! Minun kaunis kynttilälyhtyni on edelleen hukan teillä, ulkoportailta sen ja vähän muutakin tavaraa joku nappasi matkaansa jo viime syksynä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 22:00

Hieno juttu. Meinasikohan kaveri että olisi niitä myymällä saanut rahaa, onneksesi kukaan ei niitä ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:05

Kyllä ilo oli varmaan ylimmillään .Luulisin niin.Mutta kuitenkin yllätys.Sikäli hyvä kun selvisi.Jää hörhöt kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:09

Harvinaista, sinulla kävi hyvä tuuri, onneks olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:07

Isoisältänikin "vihtahousu" vei kiilan halon teossa. Veljeni löysi sen 40 vuotta jälkeenpäin puuliiterin seinän puoleisesta pinosta klapin päästä.
Kuuluisko samaan sarjaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 03:01

Voi miten kiva juttu :) Oli oikein paikallaan se ratsia muistakin syistä ilmeisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:56

Hyvin harvinaista ,että varastetut tavarat saadaan takaisin.Onneksi olkoon ,olet varmaan onnessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:24

Hieno juttu mutta ikävä kun on tuollaisia lähinaapureita. Nykyään tuntuu että kaikki kelpaa varkaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:33

Onnea sinulle kun sait patsaasi takaisin pihaasi koristamaan.Varkaus ei ole yhtään kiva asia.Miski pitää varastaa toisen omaa.MINÄ KUN EN VAAN SITÄ YMMÄRRÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:42

No,mutta ihmeidenaika ei ole ohi vieläkään.