Tuuleeko tänään?

Meillä tuulee niin ettei pystyssä tahdo pysyä. Yritin lähteä lenkille, mutta jouduin palamaan takaisin kotiin. Joten se siitä kauniista kevät päivästä.

Avainsanat: tuulinen päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 07:48

Kirjoitin ja poistin itse! Katsotaan tuleeko "pojot".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 17:54

Täällä on tuullut kovin koko päivän, muuten olisi ollut kaunis päivä ulkona viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 18:02

Kyllä täällä Uudellamaalla on tuulut koko päivän .Raakaa on ilma vielä ,pipo täytyy olla päässä,ettei korvia ala särkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 18:09

navakasti on puhaltanut ja pyöritellyt roskia naapurista meidän pihalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 18:15

juu...Tuulee,tuulee ja rakeitakin sataa ://

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 18:30

Tuulee. Vaikkei tuulekkaan myrskyävästi, ja aurinkokin paistaa lähes pilvettömältä taivaalta ulkona on silti kylmänkolea ilma, lähes talvitakkikeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 18:43

Kyllä ontäälläkin oluk todella tuulinen päivä eikä helpota nieläkään. vuorotellen vettä linta aurinkoa. eipä ole juuri ulos tenyt mieli. samanlaista ennustetaan jatkossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 20:04

Liiikkeiden mainosliput olivat aivan suorassa tuulen vaikutuksesta, kun kävimme ulkoilemassa. Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 21:57

Voisi jopa sanoa että myrskyää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:05

Kova tuuli ja raaka sää ulkona kuulemma, en ole nenääni sinne pistänyt tänään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:26

Tallinnassa oli todella kesäinen päivä....nurmikot vihersi..