Autoilija: onko autossasi ensiapulaukku?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 15:16

onhan se mukana kulkenut jo vuosikausia, useammassakin autossa,
tästäpä tuli mieleen että olisi varmaan syytä vilkaista mitä sielä laukussa oikeastaan onkaan, kun en ole sitä hankkimisen jälkeen avannut ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 10:36

Kyllä on ja lisäksi pelastuspeitto. Mieheni huolehtii näistä, hän on ensiapukurssit käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:42

Kyllä,aina on mukana.Yksi perusvarusteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:55

Kyllä autostamme löytyy ensiapulaukku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:07

On mukana ja sammuttaja myös. Olivat pakolliset jo ralliautossa jos aikoi kisoihin osllistua.
(Eräillä säilyi siellä keskeityspullo kaadossa jopa ehjänä). Nykyisin ei onnistu kun ovat sinetöityjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:15

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:24

Ensiapulaukku ja sammutin. Ensiapulaukku tulee päivitettyä joka kevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:08

kyllä on sekä alkusammutin ja huopa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:20

Kyllä on tuolla "huoltokassissa", jossa on kaikki tarpeellinen ensiapua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 16:18

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 18:35

Tottakait autossamme on ensiapulaukku ja toinen yhtä tärkeä tavara eli alkusammutin. Niitä ilman olisi todella uskaliasta lähteä pienimmillekkään ajoreissuille. Oneksi ei olla tarvittu kumpaakaan yhden yhtä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 19:20

Kyllä on vaikka eri auton merkillä varustettu. Tarpeellinen on ja käytettykin joskus. Kerran tarvittiin jauhesammutinta (ei omaan käyttöön) ja vakuutusyhtiö korvasi täytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 21:01

Kaksi laukkua ja yksi auton oma pakkaus.