Hyvää huomenta kaikille,näin kauniina aamuna ja päivänä,kaikki joukolla ulos liikkumaan ja sauvakävelemään.Hyvää reipasta mieltä m

Itse menen iltapäivällä ,kun saan ensin siivottua kodin.

Avainsanat: kuntoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 10:01

vettä räntää ja asteenverran lämmintä että taidan pysytellä vaikka napsuttelemasa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 09:36

Täällä aurinko paistaa, mutta on kova kylmä tuuli, ei innosta ulkoiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:16

Ei kyllä huvita, räntää sattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:21

lyhkäsen lenkin jo kiertelinkin, kylmää ja tuulista menoa, ei houktellut pidempään kierrokseen, pitääpä katsoa iltapäivällä uudestaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 16:03

Huomenet vain Annuliinallekin, kyllä tässä kuntoileen ollaan lähdössä, pienen lenkin merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 19:50

Kyllä nyt Annuliina on niin, että en ole liikkunut ulkona pätkääkään, en viime yönä saanut särkyjen kanssa nukuttua ja minulla oli leipomisvuoro näkävammaisten tilaisuuteen ensiviikolla. En jaksanut. tytär kävi ja sanoi, että olet väsyneen näköinen. otan, lupaan toisena päivänä takaisin. Ilta-aurinko paistaa hienosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 20:51

Hieman ollut huono keli sauvakävelyä ajatellen. Talvi- ja kesätakit ja jalkineet sen sijaan vaihtoivat paikkaa hyvin sateesta huolimatta.