Huomenta napsut ympäri Suomen. Missä muualla maa on valkoinen, kuin Pohjois-Savossa?

Pilvistä, satelee hiljalleen räntää ja lämpötila on +3°. Eipä ole oikein mukava lenkkeilysää. Mielikin on vähän matalalla...kuolinuutisia eilen pohjan kunnasta.

Lisätty: 18.04.2010 - 07:43

Teerimäen kuvassa on kevätkukkia...ovatko ne krookuksia vai sinivuokkoja...on niin pieni kuva, tiiraa, tiiraa muttei oikein näe.

Avainsanat: taka talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 11:29

Reilu viisisenttiä räntää maassa. Nyt lopetti satamisen, onneksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 07:41

Huomenta!Sastamalassa ei ole maa valkoinen,mutta räntää tuli eilen. Kevät keikkuu.
Sellaista elämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 08:59

Huomenta sinullekin.Ei täällä Uudellamaalla satele l unta,maa on paljas ja aurinko yrittää paistella.Lämpötila +3 astetta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 09:40

En voi sinulle toivottaa aurinkoista aamua,kun aurinko ei paista ja maassa on lunta et katoilla kanssa.Harmaa on sää täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:19

Kevät keikkuen tulevi tänne Pohjois-pohjanmaallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:25

ei lukesta, mutta lumikelloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:09

jotain tippus eilen , mutta oli niin vähäistä, et ei maakaan valkoisex onneks muuttunut nyt pilvipoutaa ...mut aikas kova tuuli on kyl....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:23

Onneksi voin vastata, että ei täällä Espoossa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 15:42

Räntää tihkuutti yöllä, nyt näyttäisi selkenevän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 19:52

Eilen ilta näytti, että takatalvi tulee, mutta ei sentäs. Kylmää ja aurinkoista on nyt illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 20:34

Täällä Etelä-Savossa tuli yöllä niin rajusti lunta että maa oli ihan valkoinen. Oli sulanut kuitenkin aamuun mennessä pois.