Kolmelta ylös, napsuteltu ja nyt nukkumaan koko päiväksi. Milloin juot aamukahvisi tänään 18.4.2010? Hyvää sunnuntaita.

Avainsanat: aamu kahvi tai aamukahvi vielä voisi varmuudeksi olla kahviaamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 20:32

Herätettiin lastenlasten toimesta 7.30 ja kahvi oli valmista. Alkoi uusi riemukas päivä.

Kysyjän kommentti

Tänä aamuna heräät, jos olet malttanut nukkua ollenkaan, niiden sinililjojen mustarastaan liverryksen keskeltä.
Kiitos vastauksesta, ja aamujen aamua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 05:17

07.30 MM-ralli: Turkki
08.00 MAX doc: Ayrton Senna
09.00 Formula 1: Extra
09.30 Formula 1: Pre Race
09.50 Formula 1: osakilpailu

Jonkun noiden ohjelmien kyytipoikana.

Lotossa 6 numeroa oikein ja lisänumero, kaikki tosin eri ruudukoissa. Joten menin sen jälkeen pehkuihin ja täytyi tulla iltakahvia poistamaan. Johan tuota on tullutkin viruttua reslan pohjalla jos alkaisi uuden päivän?

Lähteet:
Telkku.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 07:21

Huomenta. Join aamukahvini klo 6.30 ja katselin ulos lumista maata. Yön aikaan satanut uutta puhdasta lunta...ja sataa hiljalleen vieläkin. Kesärenkaat ovat alla ja työt alkavat tänään. Niin ja tajusin, että nyt on jo 18. päivä...mihin nämä päivät oikein hurahtavat? Kohta olemme jo vapussa ja uudet työvuorolistat näpissä huomenna, mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 07:37

Myös klo 6.30 join aamukahvin.Kevät keikkuen tulevi.Hyvää sunnuntaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 08:25

Hyvää huomenta ja hyvää yötä myös sulle, vai mites päin tää pitäis muotoilla:) Kaheksalta join kahveen, muitten aamutoimien jälkeen (kuudelta kävin emosorsaa ruokkimas tuos takapihalla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 09:01

Hyvää huomenta sinullekin,join aamukahvini puolikahdeksan pintaan aamulla,ennenkuin otin lääkekuurini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:33

Noin kuuden aikaan join ensimmäisen aamukahvin ja nyt toinen aamukahvi menossa. Napsuttelut vasta aluillaan. Mukavaa sunnuntaita kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:34

Huomenta! Tänä aamuna ei kello soinut joten nukkumatin kanssa köllöteltiin klo 12.11 asti. Joten siitä vaan aamukahvin keittoon ja se porisi alas puoli yhdeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 15:40

Kahvittelen tässä parhaillaan, ja luen napsua. Tosin päiväkaffeen merkeissä jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 20:32

Hauskan riehakkaan yön vietettyäni ystävättäreni kanssa johti siihen että aamukahvia nautin vasta vähän ennen puoli kahtatoista. Siitä huolimatta olo ei ollut homssuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 13:12

Jaan aina päiväni selkesäti päivään, iltaan, yöhön ja aamuun. Työssäkäyvälle luonnollisin vrk-rytmi.
On mielekkäintä olla valveilla silloin kun useimmat muutkin ovat.
Kevät ja valoisaa, herää helposti ajoissa eikä valoisia päiviä kannata nukkumalla tuhlata.
Formulatkin sunnuntaina jo aamusta eli Maxilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2010 - 13:37

Aamukahvini vaihtui iltapäiväkahviksi.