Olen homssuinen, minkälaisen mielikuvan saat minusta?

Lisätty: 25.04.2010 - 10:22

Aikas erilaisia mielipiteitä tuli sanalle homssuinen. Itse miellän sen sellaiseksi hieman epätarkaksi ulkonäöstään olevaksi ihmiseksi. Vähän sinne sun tänne suuntaan.

Avainsanat: homssuinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 21:50

Epäsiisti,huolimaton,nuhruinen

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuota hain sanalle homssuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 22:00

kuin Jaana Pelkonen?

"Jaana Pelkosen poliitikkolook: mummohuivi ja homssuinen kampaus "

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...onen_jaana

no ei niin paha :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 22:33

Pukeutuminen, tekeminen huolimatonta. Kaikki vähän rempallaan joka suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:46

Luonnonlapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 00:07

Ainakin Jaana Pelkoisella oli tyylikäs kampaus, vaikka oli listattu hompsuiseksi. Jos sinulla on samanlainen niin sehän on tyylikäs ja oikein trendikäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 03:19

O nythän Sinä Ida kysymyksen laukaisit. Olen jo paljon kertonut saamastani ensikuvasta Sinusta.
Tunsin sielujen sympatiaa Sinua kohtaan ensi kirjoittamuksella, niistä emenpi tuolta yksityispuolelta.
Tyttäresi vauvan odotuksesta se alkoi ja jos nyt ihan homsuinen olisit, niin en luulisi Sinun nyt niin fiksusti kirjoittelevan.Ole oma hompuisen kansalainen, ihan mukiinmenevä, suora ja ei epäkohtelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 05:39

En muuta käsitystäni: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/12348

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 07:28

Sellainen avoin luonnonlapsi jonka ei tarvitse tehdä ja olla kaikkea ihan millin tarkasti. Jos mummoiksi nimitetään kaikkia huivien käyttäjiä niin kylläpä on nuorentunut mummokanta. Melkein kaikilla nuorilla naisilla on jonkinlaista huivia kaulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 09:03

Vähän sellainen ettei millään ole mittään väliä,kun työt tulee jotenkin tehtyä.Ei mikään järjestyksen ihminen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 09:09

Varmaankin vähän samanlainen kuin minä kotioloissa : ei niin väliä, onko juuri silitetyt housut, tukka kampaamaton, ja värit vähän sinne ja tänne. Ei ehkä meikkiä, ei kynsien hoitoja, ei plankkia kengissä. Autokin kurainen. Teekuppi jää koko päiväksi keittiän pöydälle ja tiskipöydällä on usein muutama likainen astia. Jalassa voi olla sukatkin eri paria, käsilaukku pursuaa kaikenlaista tavaraa eikä sieltä löydy mitään.
Mutta : ketä haittaa, ja vähän välii. Ei luulisi kuuluvan kenellekään.
Mutta sitten kun lähden ulos tai kaupungille, kason kyllä tarkasti, mitä on päälläni ja miltä näytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:48

Itsenäinen, mutta ei itsekäs. Nuttura ei tällä kulkijalla ohimoita kiristä. Ei ole kaavoihin kangistunut. Sisin on tärkein, ulkonaisesta viis. Elää tässä hetkessä, ajattelee kanssaihmisiään. Lämmin ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:28

Jos hiuksista puhutaan niin sillä viitataan kampaamattomaan ja pesemättömään hiuspehkoon. Vaatteiden puolella ne ovat vähän niin ja näin, värit eivät natsaa toisiinsa ja muutenkin voi jaloissa olla eriparia sukkia, pikkuhousut ehkä nurinpäin (tosin sitä nyt ei voi varmuudella sanoa), kaikilla tavoin ympäristöstä erottuva. Jokainen meistä taitaa tuntea olotilan, aamulla herätessä olo on homssuinen ;) Sitä sitten kukin parantakoon mielensä mukaan, tai sitten ei :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:33

Sinusta olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että olet kaikkea muuta kuin homssuinen.

Jos nyt sinusta oikeesti siltä tuntuu, niin tukka on vähän pörrössä ja on sellainen päivä, ettet ole laittautunut ns. normaalisti. Olet kotivaatteissa ja touhuat jotain, missä ei ole järkevää pitää ykkösiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 17:51

Jos olet homssuinen, sinulla on epäsiistit vaatteet, hiukset miten sattuu ja koko olemus vähän nuhruinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 19:37

Voithan sinä kertoa itsestäsi, että olet homssuinen. Sanoilla ei suurempaa merkitystä ole. Olet minulle aina napsun Ida. Kunhan muistat ettet kenenkään anna Sinua lipputankoon vetää. Parempi maassa kuin korkealla puussa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 09:34

Yleisilme huolimaton eli hoitamattomat hiukset, asu samaa linjaa eli jotain trikoota,tuulipukua jne.
Epäsiisteys on tyypillistä. Homssuisia on Suomessa todella paljon, en tiedä miksi.
Myöskään "homssun" asiat eivät ole kunnossa.