mihin tilanteisiin/ tapahtumiin meikkaat? voitko mennä kauppaan ilman meikkiä? missä, milloin, miksi?

sori miehet tää kysymys on suunattu naisille, mutta saattehan te kommentoida ja tuoda oman mielipiteenne esille tälle kysymykselle, siis jos kiinnostaa kommentoida.

itse meikkaan hyvin harvoin, yleensä vain juhlatilanteisiin. synttärit, juhannus, joulu, jne.
eli mielestäni olen vissiin siedettävän näköinen kun en meikkiä käytä ja miehenikään ei ole siihen suuntaan vihjaillu, että pistäppäs muija meikaten ettei tarvii häpee. hih

Lisätty: 26.08.2008 - 11:50

voi kiitos (anonyymi), juuri tuollaisia miehisiä kommentteja kaipasin ; )

Lisätty: 26.08.2008 - 11:52

toi yllä oleva kommentti on tot miun huumoria, eli aika hien..huonoa siis.

Avainsanat: meikki käyttää missä milloin miksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 25.08.2008 - 22:20

No mieltä on monenlaista. Niin, ainoako lienen porukasta mutta meikkaan jokapäivä. Jonkunverran kotioloissakin, mutta töihin ehdottomasti. Ensiksikin olen tottunut siihen 15v. saakka ja olen sellaisessa työssä, että on oltava laitettu. Ei tietysti pakko, mut ei ilkeä olla laittamattakaan. Oltava vähän niinkun esimerkkinä. Makunsa kullakin, sano koira kun... Ja enkä kyl mee ihmisten ilmoille jos jotakin en ole vetäissyt pärstään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 20:00

No mul varmaan tost 15 vuoden iästä asti tullut sellanen 'tapa' et pakko laittaa (ennen nuorempana myöskin 'huulipumadaa' ja sitä make uppia..he-he) nuo ripset värjäten, jotta heräis ja maailma aukeis, sitä ennen oon kuin nukkuneen rukous

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 20:38

Hyvin harvoin tulee enää meikattua. Ripsiväriä joskus tulee laitettua, kun menee johonkin juhliin. Ihokaan ei oikein tykkää meikkaamisesta ja silmiä kaihertaa jo muutenkin ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 21:40

Kesäisin voin olla ilman meikkiä kun olen ruskettunut, mutta muuten meikkaan kyllä: arkena kevyt ja huomaamaton meikki ja juhliessa sitten räväkämpi. Meikatessa keskityn lähinnä silmiin. Huulipunaa en osaa käytää kun musta on ällöä, että siitä jää lasiin jäljet ja yleensä onnistun muutenkin aina vain syömään sen pois. Meikkaamisessa mulla on kyse nimenomaan siitä, että tulee itselle virkeämpi ja parempi olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2008 - 00:25

En ole koskaan meikannut ja aina on naisia silti riittänyt.