Mitä mieltä olet roskapoliisista?

Avainsanat: roska poliisi vai roskapoliisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 20:10

No jos tämä roskapoliisi tulee tiirailemaan, miten minä jätteitä lajittelen, niin toivotan hänet niin kauas kuin pippuri kasvaa.

Kysyjän kommentti

samat sanat kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 20:20

Minä potkasen takapuoleen ja toivotan mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 20:36

enpä ole tavannut, mutta onhan sekin yksi tapa jakaa valistusta jäteasioissa, tuskinpa kuitenkaan liittäisin kavereihini (huumori yes, ryppyotaisuus hornan tuuttiin)

www.teemukujala.fi/Florida%2...iisit.html

lotta.yle.fi/rswebtku.nsf/si...skapoliisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 20:36

Minkähän sorttisia roskia hän vahtais vaiko roskaamista yleensäkin. Vai peräti netistä roskapostia jäljittävä konstaapeli. Parempi rikka rokassa kuin poliisi roskissa.

Lisätty: 18.04.2010 - 07:32

Kyllä ihan oikeasti Suomessa tarvittaisiin jo sellaista vahtia sillä minusta suomalaiset ovat tätä nykyä aika epäsiistejä. On kaduillakin paljon roskaa ja jätekuorma kipataan melkein minne sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 21:18

Ei olisi pahitteeksi heidänlaistensa kuljeksia varsinkin kesäviikonloppuisin kaupunkiemme kaduilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 21:59

Samaa mieltä Idan kanssa. Näkee liian usein ihmisten heittävän kadulle roskaa, koska se on niin helppoa vaikka roskis olisi näköetäisyydellä. Vastuuta ympäristöstä pitäsi saada lisää. Tosin en ole ehkä suosimassa Singaporen mallia, jossa roskaamisesta voi saada tuntuvat sakot. Vakava poliisin puhuttelu voisi aluksi olla paikallaan...jos sellaiseen olisi aikaa viranomaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 22:37

Kun katsoo noita katuvieriä niin jonkunlainen roskapoliisi olisi paikallaan. Miten ihmiset ovat noin siivottomia. Kannetaan kaikki roinat kaduille ja metsiin, pihoille ja pientareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 00:27

Ainakin koirien p...a-poliisi olisi tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:57

Roskapoliisi olisi kyllä ihan hyvä, jotta ihmiset oppisivat taas siisteystapoja. Nykyisin kaikki tippuu kuin lapasesta, vaikka roskis olisi vieressä. Jonkin sorttista roskapoliisia tarvittaisiin meidänkin taloyhtiöön, joku onneton kun heittää muovipussissa biojätteet biokeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 20:51

Uusi ammatti, jossa työskentelevillä ei ainakaan työt loppuisi. Roskaaminen on ehtymätön "luonnonvara" ja myös uusiutuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:48

En ole nähnyt roskapoliisia mutta ainakin meidän kaupuginssamme olisi tuiki tarpeellinen. Nuoriso käyttäytyy sikamaisesti, vanhemmat eivät ole opettaneet kuinka käyttäydytään. Toki myös ns. laitapuolen kulkijat syyllistyvät roskaamiseen mutta suurin ryhmä on nuoret.