Jokainen voi kasvaa LOHAS-ihmiseksi. Oletko Sinä sellainen?

kategoria ei sopivaa, mutta osalle käy tuokin

Avainsanat: lohas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 20:00

LOHAS-ihminen viihtyy verkossa, keskustelee siellä ostossuunnitelmistaan ja tekee myös verkko-ostoksia.

”LOHAS-kuluttaja (Lifestyle of Health and Sustainability) seuraa globaalisti taloutta, kulttuuria ja poliittisia päätöksiä sekä peilaa saamaansa tietoa oman maailmankuvansa arvoihin. Yleisen hyvän tekeminen on tärkeää LOHAS-kuluttajalle, joka ostaa sekä järjellä että sydämellä. Hän valitsee vastuullisesti, vaikka ei saisi siitä välitöntä hyötyä ja kunnioittaa luontoa esimerkiksi matkaillessaan”.

LOHAS-kuluttajan elämäntyyliin kuuluu ostaa luomu- ja lähiruokaa, käyttää vihreää sähköä ja aurinkopaneeleja ja hän on kiinnostunut vaihtoehtoisesta lääketieteestä tai joogasta.

”Nämä kuluttajat ovat kriittisiä ja he ymmärtävät kuinka heihin yritetään vaikuttaa markkinointiviesteillä. Toisaalta kun LOHAS-kuluttajan sisäpiiriin pääsee, ovat he hyvin tuoteuskollisia ja suosittelevat mielellään hyvinä kokemiaan asioita muille. LOHAS-kuluttajat arvostavat hyviä brändejä ja tutkivat tarkasti pakkausmerkinnät sekä puntaroivat tarkasti mitä palveluja käyttävät. Moni LOHAS-kuluttaja haluaa mieluummin palveluja kuin tavaraa”

Olen puoliksi LOHAS.

Kysyjän kommentti

LOHAS, olen minäkin sellainen joltain osin. Kyllä ne kahviporot joskus menee väärään lokeroon ja tunnustan, että en minä tyhjää kellonpatteria lähde mihinkään viemään. LOHAS silloin tälläin.Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 20:21

Olen täysin tuollainen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 20:32

olen 7 % Lohas, eikä kasvun merkkejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 21:17

En oo, en tuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 22:39

En tahdo olla lohas kuin korkeintaan prosentin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:12

En ollut kuullutkaan LOHAS-määritelmää, joten kiitos Justukselle hienosta vastauksesta. Jonkin asteen LOHAS alku taidan olla, mutta kasvu jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 20:30

Vai LOHAS. Tuosta en ollut ikinä kuullutkaan. Oppia ikä kaikki, mutta tuon vaikutukseen en usko kohdallani.