Oletko ollut moottoripyörän sivuvaunun kyydissä?

Miltä meno maistui?

Avainsanat: moottoripyörä sivuvaunu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 19:52

Minut voi tulla hakemaan, lähden heti reissuun.

Kysyjän kommentti

Minä en menisi edes moottoripyörän kyytiin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 19:08

en ole enkä uskaltais koskaan mennäkkään...moiseen vehkeeseen...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 19:09

en ole, enkä saanut anoppiakaan siihen houkuteltua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 19:17

En ole ollut, mutta on mustavalkokuva, jossa äitini on veljensä moottoripyörän sivuvaunussa.
Mahtais se kyllä vähän hurjalta tuntua, ko siinähän on itse sen ajoradan puolella, täytyy olla varma ajaja ettei tuomi pyyhkäise pois päiviltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 19:48

Ei ole ollut mahdollisuutta sellaiseen, heti menisin jos pääsisin siihen akantappolaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 20:04

en olemuta pidä Justus varasi kun lainaan naapurilta ikivanhan kunnostetun pyörän jossa on akantappovaunu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 20:22

En ole vielä tähänikään päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 22:41

En ole ollut, enkä mene. Pääsee sitä hengestään vähemmälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:00

Minulla oli 60-luvulla sellainen, muistaakseni 500 cc saksalainen Zundappi makaavilla sylintereillä, saman näköinen kuin Saksan armeijalla oli sodassa, jossa oli sivuvaunu ja vaunun takaluukun päällä oli varapyörä, se oli mahtava peli ja olen yhä hengissä ?
Kokeiltiin sillä jopa Päijänneajon reittiä. Oikealle kääntyessä piti vaan varoa, ettei sivuvaunu nouse liian pystyyn.
sirkkaliisa:lle ? kyllä siinä muistaakseni sivuvaunu oli oikealla (tien reunan) puolella ? vai oliko jossain pyörässä vasemmalla puolella ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 15:19

Olen ollut ja olen myös ajanut moottoripyörää jossa on sivuvaunu. Vallan mielenkiintoista. En tiedä kumpi oli hurjempaa; kyydissä istuminen vai ajaminen. Toisaalta aika vänkää...

Tais olla joku kuussatane japski????!!! No, ajanut olen ja kyydissä olen ollut.... hengissä vielä.