Hei, olemme matkalla Kalymnokseen kesäkuussa 2010 ja haluaisimmme tietää että miten siellä saa vaatteet pestyä?

Lisätty: 20.04.2010 - 12:49

Olemme toki matkailleet paljon, mutta ymmärsimme että tässä kohteessa vesi sisältää suolaa aika reilusti johtuen makean veden sijainnista syvällä kallion uumenissa. Siksi tämä kiinnostus pyykin pesu mahdollisuuksista Elena hotellissa tai lähistöllä. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä ja aurinkoista kesää:)

Avainsanat: kalymnos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 21:01

On useampi vahtoehto:

- pese pyykit itse mukaan ottamallasi pesuaineella.
- lähes joka kylästä löytyy pesula joka palvelee mielellään.
- kysy asiaa hotellista. He hoitavat varmasti pyytämäsi palvelut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 15:23

Ota reippaasti vaihtovaatteita mukaan, niin ei tarvitse lomaa laittaa pilalle pyykkäyksellä. Hoidat pesun sitten kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:35

Riippuu siitä missä asutte, isommissa kylissä on pesula, mutta ei kaikissa. Jos menette valmismatkalle, silloin asutaan pikkukylässä ja silloin ei taida pesulaa löytyä. Pääkaupungissa se kyllä on eli Pothiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 09:25

ei se veden laatu pyykkäämistä estä, mutta onkos se ihan välttämätöntä ?

pidä pieni loma ja pyykkää sitten taas kotona senkin edestä