Timantteja männyissä.

Meidän parvekkeen edessä on mäntyjä ja nyt sateen jälkeen,kun aurinkopaistaa niin ihankuin niissä olisi miljoonia timantteja.

Avainsanat: timantteja männyissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 18:34

Samoin meidän pihan koivut ovat usein timanttipuvuissaan.

Kysyjän kommentti

teidän koivut ovat varmasti yhtä kauniita,kun meidän männyt,ihania.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 10:01

niin ne ovatkin kuin timantit kauniin näköisiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 10:15

Silmän iloa voi tosiaankin löytää mistä vain. Meidän pihatien varressa on vanha pihlaja jonka juurelle laitan kesäkukkia milloin minkäkinlaiseen viritykseen. Viime kesänä maalasin maitokärryt siniseksi ja siihen laitoin kesäkukat. Toissa vuonna särkyi Turkista tuomani "kristallilampunvarjostin" ja irroittelin siitä ne isot lasipisarat jotka kiinnitin siimaan ja ripustelin sen vanhan pihlajan oksille. Kyllä kimaltelevat monissa väreissä liikkuessaan tuulessa ja auringonsäteiden niihin osuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 11:45

No kaikkea kivaa sitä keksii ja huomaa, tuo Mariaaninkin kristallipalojen vienti puuhun oli hyvä idea.
Mutta varmasti pitää olla oma pihapuu, mihin niitä ripustelee, taitas tulla häätö jos kerrostalon tontilla olevaan puuuhun tai muuhun ripustaisi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 12:20

Olisikohan peräisin tuolta Islanniata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 14:20

Naisilla on ne timantit mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 15:08

Voi, on varmasti upea ja kaunis näky. Ota muistoksi valokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 19:44

Tuhkaa, timantteja... Laulukin tuon kertoo. Voihan tietysti olla vesipisaroiden aiheuttama harhanäky, mutta kaunis.