Hyvää viikonloppua kaikille napsulaisille !

Hyvä lenkkeily ja kävelysää tiedossa.Kipin kapin ulkoilemaan kaikki!

Avainsanat: kuntoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 07:34

kunhan tuosta saa lenkkikaverin revittyä ylös sängystä niin sitten se on menoksi, tutkaennusteen mukaan täällä on loistavat ulkoilukelit ainakin tuonne neljään asti iltapäivälle, joten kerkiää tekemään vaikka vähän reippaammankin lenkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 07:30

Ihanaa annuliinilla on avainsana. Iso kiitos sinulle. Tänään täytyy ehtiä vaikka mitä...pihan haravointia, lenkkeilyä (täytyy ajella 20 km ja kävelyttää keinoemoani vähän) hieman ruuanlaittoa ja naatiskelua luonnossa. Hyvää viikonloppua sinulle ja kaikille muillekin. Sirkutellaan...jookos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:39

Hyvää viikonloppua sinullekin. Kauppoihin pitää mennä ensin ja sitten pientä askaretta kellarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:13

Mukavaa viikonloppua sinullekkin.Aivan varmasti jossain vaiheessa ylös,ulos ja lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:14

Täytyy kävellä vähän pidempi kauppareissu - ilma on todella ihanan aurinkoinen. Iltapäivällä menen tanssimaan groovea ja sen jälkeen syvävenyttelyyn.
Iloista ja aurinkoista viikonloppua kaikille napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:33

Kiitos samoin muille! Hyvä risunpolttoilma,kun ei tuule.Kai sitä savua vielä uskaltaa muodostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 10:10

kiitokset sinullle myöskin ja koko napsuväelle ! tänään otan haravahumppaa siis kävely sellaista ja sit saunamökin siivousta , jotta vieraat pääsevät puhtoiseen mökkiin jos yösijaa haluavat ja mökissä viihtyvät , siinä hyötyliikuntaa kerrakseen taas tähänkin päivään... mä noit pihahommii teen vähän fiiliksen mukaan ..pikkuhiljaa hyvää tulee kait :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 11:24

Kiitos ja antoisaa luontoliikuntaa. Minä jo aamulenkin tein ja vielä lähden ulos, kun iltapäiväksi lupaavat sadetta. Kaikkea kivaa viikonlopuksikin aamusta iltaan Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 15:03

Oikein hyvää viikonloppua sinulle Annuliini ja kaikille muillekin napsu ystävilleni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 15:58

samoin täältäkin kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 18:03

Hyvää viikonloppua sinullekin, ja hyvä sinä - avainsana paikallaan -
Lenkillä tuli käytyä ja ilmakin oli hieno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 18:28

Kiitos, samoin sinulle.