Paisteeleko aurinko teilläpäin tänään?

Uudellamaalla paistaa aurinko ,selkeätä ja kirkasta .Lämpötila +2.3 astetta .klo 7.22.Tulossa ihana aurinkoinen lauantaipäivä.

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 07:25

ihan kirkkaalta taivaalta täältä Hesan horisontista tarkasteltuna

ja tutkaennusteen mukaan pilvet / sateet tulevat vasta joskus illansuussa

www.fmi.fi/saa/sadejapi.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 07:27

Huomenta kaikille. Aurinko paistaa ja viime yönä ollut pakkasta. Tunti sitten oli vielä -3 astetta...siis missä se asteen merkki on näppäimistössä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:37

Aurinko paistaa ja -2 pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:09

Aurinoinen, armahani, minulle nytten hymyilee.
Pakkasherra oli aamulla asteen nurkilla. (Niin se asteen merkki)?
Lupaa iltapäiväksi sadetta, joten nyt ylös ja ulos ja lenkille Tarvajärven sanoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:10

Paisteleepahan tuo ja vielä pilvettömältä taivaalta.Mukava lähteä liikennteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:15

Täysin pilvettömältä taivaalta paistelee. =) Kyllä tuo valo valo piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 10:23

tääl varsinais-suomes on pilvist, mut kyl se aurinko armas välil pilkahtaa ...+6 on nyt klo 10.22...lämmintäkin...joten kohta ulos on mentävä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 15:02

Selkeä taivas, muttei paistakaan, eikä kyllä sadakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 18:00

Paistoi melkein koko päivän. Noin tunti sitten meni pilveen. Ja lämmintä oli kun lenkillä kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 18:28

Sekä että.