Oletko nyppinyt kukasta lehtiä ajatuksellla rakastaa ei rakasta?

Minä nyppäsin kaikki ja rakas on!!!

Avainsanat: rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 16:23

Ennen pienenä istuin isolla kivellä heiluttelin paljaita varpaitani ja päivänkakkara kädessä.Nypin terälehtiä ,rakastaa ei rakasta jne........Olin ihan keskittyneenä ja tosissani.Enkä ymmärtänyt mitään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 00:55

mä elättelen toivetta tai harhakuvaa, että olis nyppimättä rakas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 02:03

Olen joskus lapsena, ja haaveillut siitä suuresta rakkaudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:00

Joskus nuorena tyttönä pellon pientareella päivänkakkara kätösessä. Milloin rakasti milloin ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:02

Joskus teininä tuli tuotakin harrastettuna,vanhempana on saanut kukkaset olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:16

Kyl on useempi päivänkakkara tullut tuhottuu (teininä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:20

Teini-iän harrastuksia. Eivätkä edes pitäneet paikkaansa. Nyt ovat kukkaset rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:49

Kyllä on tullut nypittyä sekä molempien nimet kirjoitettu ja samat kirjaimet yli pyyhittyä ja lopuista laskettu samaa rakastaa ei rakasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 10:15

kukka kertoo aina kaiken ... jot nypitty on .. nytkin kun ostin valkoisen krookuksen niin oli ISO kiusaus napata siitä kukka ja koklata , mut kyllä tuo ukkokulta osoittaa minulle monella tapaa, et minnuu rakstaapi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 11:15

Minun kukastani on loppunut jo terälehdetkin , ei voi enää nyppiä rakastaako vai eikö rakasta.
Rakastan ilman kukkien nyppimisiäkin. sillä ne 40 vuotta mitkä yhdessä oltiin tuovat voimaa ja rakkautta
vieläkin. Ja sulaahan se sokeri vielä suussa, mutta on se niin kivaa ittensä viereen illalla pötkähtää.
Nyppikää lehtiä varoen, sillä josku voi kukkaakin haavoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 17:53

Nypitty on nuorena neitona. Pellolta loppui päivänkakkarat kun piti jatkuvasti kysellä rakastaako vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 18:24

Turha toivo, vastailee miten sattuu.