Millainen on aito ihminen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 22:54

Huumorintajuinen,miellyttävä aidosti,seurallinen joka ottaa toiset huomioon, ei itsekeskeinen
Onko niitä .Jokainen on aito tavallaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 22:43

Teeskentelemätön on aito ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 23:04

sellainen joka uskaltaa olla oma itsensä kaikissa tilanteissa ja jonka ei tarvitse teeskennellä jonkun roolimallin mukaisia mielipiteitä tai toimia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 00:41

Ilman viikunan lehteä oleva Aatami kunnes Eeva hänet viekoitteli. Hymy on silmän kulmassa kai sen tietänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 00:47

Ain tasasesti vihain, kuin Tippavaaran kasvattiäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 02:35

Ihminen joka on ja uskaltaa olla oma itsensä ja ottaa toisetkin huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:17

Siellä ne tuli jo edellä sanottua. Ihminen joka on oma itsensä ilman mitään rooleja. Elää ja tuntee aidosti.

Lähteet:
ihan itte

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:58

Aito ihminen tekee asioita joista hän pitää, ei ole monen roolin vanki.
Tehokkuus ei aina takaa hyvyyttä,aito ihminen ottaa toiset huomioon, mutta ei itselleenkään rakenna
rooli minää. Minä ainakin pohdin kauneutta ja nautin siitä.Haluan sanoa sanottavani toista loukkaamatta,
vaikka joskus tekisi mielikin, tiedän silloin en ole aito ihminen(minä) vaan vedän rooliosan päälle.
Luulen, että jokaisella meillä on rooliosa, johon olemme tottuneet ja siitä on tullut tapa meille.
Luojan kiitos niitä rooleja riittää, eikä ole pääosan esittäjää se vasta tylsää olisi jos meillä kaikilla olisi
samanlainen osuus esitettävänämme.

Lähteet:
Santi Martinez ajatuksia soveltaen omaan itseeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:23

Aito ihminen on teeskentelemätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:46

Rooliton, toiset huomioon ottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 16:25

Aito on sellainen kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 18:06

Mielestäni ei ole olemassa täysin aitoa ihmistä. Olisi jo liian täydellinen.