Voi surun ja murheen päivää. Maa oli sulanut sen verran, että pääsimme haudan kaivuuseen.

Nyt on Vilma, napsu-kissa päässyt viimein haudan lepoon.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...5--Keitele
www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Keitele

Avainsanat: vilma napsu kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 22:20

Voi kun tekee vieläkin pahaa Vilman poismeno, sen kaiken jälkeen mitä Vilma joutui kokemaan siellä kaatopaikan kulmilla. Vihdoin pääsi kotiin ja sitten kävi kuten kävi. Otan osaa. Kaunis on paikka Vilman levätä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille..ikävä on Vilmaa. Olen laittanut Onnelaa kesäkuntoon ja siivonnut ympäristöä. tänään vein penkin siihen Vilman haudan lähelle. Puutarhahommien välissä voi istahtaa ja levätä. Vilma oli aina mukana ulkotöissä, kulki perässä koko ajan ja ihmetteli. Tuntuu joskus, että sieltä se katselee kissojen taivaasta mitä puuhailen ja tuleeko mistään valmista. Ehkäpä Vilman siili-ystävät tulevat haudalle kesällä sillä aion istuttaa haudalle kissanminttua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 16:55

Jokaiselle meistä, niin eläimelle kuin ihmisellekin, tulee joskus lähdön hetki eteen. Minun puolestani hellät jäähyväiset Vilmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:22

Se ero tekee aina jotenkin tyhjän olotilan.Mutta aika haavat parantaa ja muistot kauniit kirkastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:44

- pienten hautojen äärellä usein vuodatetaan ne suurimmat kyyneleet -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 18:40

Eilen jouduimme viemään naapurin Wilson koiran viimeiselle matkalleen.Se oli tosi kurja tehtävä mutta koiran oli parempi niin kun oli sydän heikko ja lonkat kuluneet.Perheen jäsenhän eläin on ja suru kestää aikansa mutta muistot jää elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 18:46

Ero rakkaasta lemmikistä tekee kipeää eron hetkellä ,mutta muistot elää sydämissämme.Otan osaa suureen suruunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:05

Voi, otan osaa. Suren yhä Mara-poikakissaani ja tiedän tunteesi.Kuolema on osa elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:39

Kaunis leposija Vilmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:49

Sinivuokon ensi kukkasia napsu-kissallesi ja Sinullekin hyvää jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 21:56

Hyvä on vilman tuolla ollut, kauniin kukankin olit laittanut hänelle.

Otan osaa suruusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 23:38

Tunne ystävä hän lähtevä.
Kadotessaan onkin ikävä.

Yksinäisyys ja kaipaus,
toveruuden oli lupaus.

Tuo oikku sekin kohtalon,
on aina niin arvaamaton.

Minne kuljet ja missä ties,
on taipaleela reissumies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 04:57

Voi Mariaana parkaa. Otan osaa rakkaan ystävän poismenon johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:55

Osanottoni suruunne ja hellät jäähyväiset Vilmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:37

Hyvä Vilman on siellä levätä. Myötäelän surussanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:05

Hiljentäviä hetkiä kaikki kotieläinten hautaukset. Kokemusta kahdesta hamsterista ja undulaatista viime vuosilta sekä monista kissoista lapsuudessani.

Meillä sai yksi kana oikean hautakivenkin - se kana oli kyllä totaalisen ihmeellinen. Se tuli vastaan kouluautolle kun sitä kutsui nimeltä ja käveli sitten kotiin meidän kanssa (tästä on kyllä jo reilusti aikaa). Noita elämän pieniä muistorikkaita hetkiä.