Pesettekö aina hyvin kätenne toiletissa käytyänne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 14:34

Herrasmies pesee sekä ennen, että jälkeen. Puhtaus on puoli ruokaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 14:01

Kyllä pesen ja myös ulkonta tullessani,minulla on käsienpesuneuroosi,peritty työstä mitä tein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 14:04

No totta kai. Johan olisi epähygieenistä jos ei pesisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 14:15

Kyllä vaan ja takutan päähän käsienpesun merkitystä kaikille kotiimme tulijoille. En jaksa sairastaa kaikkia vatsa-tai kuumesairauksia, Pikkuihmiset tuovat tullessaan monia pöpöjä, minä olen tyly ja en hoida kipeitä lapsia, vanhemmat hoitakoon heidät silloin ja muut vieraat saavat selvittää sairaudet viikkoa ennen kotonani vierailua. minä käytän solusalpaaja lääkettä ja kaikki sairaudet pitkittyvät minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 14:35

Kyllä pesen kädet, aina. Ja myös kaupasta tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 14:58

Just kävin "uthuusissa" ja siellä ei pesuvesiä näkynyt!
Siellä sitsontiaiset sai uutta myllättävää. Kyllä turha niuhottaminen tekee vastustuskyvyttömäksi kaikille pöpöille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:00

Arvaa... no tottakait, kuuluu siihen ns. länsimaiseen yleissivistykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:14

aina kun pesupaikka on olemassa, ihan kaikkialla sekään ei onnistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:52

Poikkeuksetta aina. Pesen kädet myös aina tullessani ulkoa sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:55

Pesuneuroosi tarttui jo pelätessä possutautia, joten pesen kaupastakin tullessa ja tietysti pikkulasta
tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:05

Totta mooses.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:25

En silloin kun laitan tai otan pyykkiä pois koneesta, muutoin kyllä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:34

kyllä vaikka ei ois vettä likikään niin muutama savetti löytyy laukusta .. ulkohuusissakin meillä on juoksevaa vettä.. otin vanhasta kiukaasta sen lämminvesisäiliön jonka sitten maalasin ja isäntä laittoi sihen puuseen seinään kannattimet johon sen asensin .. vettä sinne saippuaa seinään sellaiseen pumpattavaan säiliöön ja käsiä peseen , sit on käsidesi jolla vielä viimeistelen koko homman .. ja ruanlaittoon tai muuhun puuhaan ... toimii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:41

Tietenkin ja jos olen reissun päällä minulla on aina taskussa desinfioivia kosteuspyyhkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:28

Tulee pestyä että täytyy rasvatakkin kun kuivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 18:48

Kyllä pesen ja samaten kun tulen ulkoa sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:34

Totta h*ssä pesen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:35

Kakarana opittua. Ulkoa tullessa sama juttu. Enne ruokailua ja ruuan laiton yhteydessä useampaankin kertaan. Reissatessa savetit ja desifiointisuihke mukana. Niin ja kotonakin käsidesi aina saatavilla. Töissäkin käsienpesu ennen ruokailua ja epidemia-aikaan tuli hölvättyä käsidesiä enemmän kuin normaalisti. Peruskauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 04:55

Aina pesen. Samoin esimerkiksi kaupasta tullessani ja koiran kanssa touhuttuani yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:33

Pesen niitä muulloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 10:26

Toiletti reissun jälkeen kyllä ja joka ikinen kerta kun olen käynyt ulkona. Usein postilaatikolla käynti riittää siihen että huutasen käteni kotiin palatessa. Desifiointiainetta löytyy myös tarvittaessa, mutta eihän se varsinaista likaa, siis mutaa poista. Varmaan joissain kättely ja ovenavaamisjutuissa ihan toimivaa ainetta.