Meneekö kauppojen imago jos ovat auki lakkopäivinä, en tarkoita pieniä yksityiskauppoja, mutta esim. Stockman ?

Ovatko myyjät siellä niin hyvin palkattuja vai onko se jokin status että saavat siellä työskennellä, ja ei lakkoon haluta mennä.

Avainsanat: lakon alainen työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 09:04

En tiedä heidän palkastaan,mutta inhoan rikkureita.Voihanse olla hienoa sanoa,et olen stokkalla töissä ja ainankin yksi napsulainenkin vanoo stokkan nimeen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 09:03

jossain tapauksissa saattaa pientä närää syntyä, mutta sellaiset unohtuu nopeammin kuin tulivuoren tuhkat laskeutuu ...

(näin ajattelee kuulemma työnantajapuoli asiasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:44

En käy tänään missään kaupassa. Keskitetyn palkkaratkaisun hylätessään työnantaja tätä pyytämällä pyysi. Tulen vältäämään niitä liikkeitä, jotka pidetään väkisin auki. Stocmannin ovea en enää aukaise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:27

Jassoo, en osaa ottaa kantaa kun tuntuu, ettei pienestä ihmisestä ole mikään kiinni.
Kyllä kansa unohtaa kun aikaa menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 13:25

Stockmannilla on meneillään Hullut Päivät, joita varten on palkattu ulkopuolista työvoimaa. En tiedä paljonko varsinaista henkilökuntaa on lakkoaikana töissä. Uutisissa kuulin, että alan järjestäytyminen on vain n. 50 %. Eli vain 50 % kuuluu PAMiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 13:31

Ei minua niin haittaa, mutta jos ollaan lakkoilemassa, niin kyllä sitä pitää kans olla sitten lakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:07

Ei missään tapauksesa mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 18:58

Kyllä minusta,silloin kun lakkoillaan pitäisi kaikki kaupat myöskin olla kiinni.Epäreilua kun jotkut kaupat olivat auki,niinkuin citymarketkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:16

Ei se imago häviä. Lähinnä menee uskottavuus niihin lakkoilijoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:26

Moni pitää kauppoja auki ei liittoon kuulumattomien ja omistajien voimin.